AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Ikke alltid slike positive innlegg blir så godt mottatt, men kanskje noen kjenner seg igjen 😇 Mannen har vært på jobbreise en hel uke, 8 dager faktisk. Og det er som at hver cm av meg har fullstendig fantomsmerter etter å kjenne den nakne kroppen hans dekke hele meg 😅 det hjelper ikke å onanere, ingen orgasme kan tilfredsstille denne lengselen etter å kjenne kuken hans inni meg. Jeg har forsøkt å fylle tiden med jobb, barn, husarbeid, trening, besøkt venner. Og en liten fun fact til partnere som er så redd for utroskap: jeg, dritkåt, ingen hjemme, teknisk sett allverdens mulighet til å finne på sprell, ute på byen med venner, blir alltid forsøkt sjekket opp, fin og brisen, tenker kun på EN ting: det er mannen jeg elsker og vill sex med han. Ingenting annet står i hodet på meg. Nå er det bare 4 timer og 20 minutter til han står i døren her 😅🍆 Anonymkode: 6d97f...12f 4 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar For en overskrift. Og herregud, åtte dager er da ingenting. Snakk om i lands-problemer. Djises. Anonymkode: b7bc5...4aa 20 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar Men du kan jo tjene penger på å skrive sexnoveller? Anonymkode: b7bc5...4aa 11 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar Takk for infoen? Anonymkode: ff73e...dbe 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar I alle dager! 😳😂😂😂🤣🤣🤦🏻♀️ Anonymkode: 40405...ca5 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar Underlivet, faktisk 🤭 Anonymkode: af948...ebd 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #7 Del Skrevet 2. februar Du får putte i proppen og håpe på det beste 🤞Stake opp røret 😆 Anonymkode: 9ee9f...58d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #8 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): For en overskrift. Og herregud, åtte dager er da ingenting. Snakk om i lands-problemer. Djises. Anonymkode: b7bc5...4aa Alt er relativt 😅 Ts Anonymkode: 6d97f...12f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #9 Del Skrevet 2. februar Aldri opplevd, hvordan føles det? Anonymkode: 607ed...ee1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #10 Del Skrevet 2. februar Det går an å ta avstøpning av kuken hans og bruke som dildo? Anonymkode: 0ecea...ad7 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpion Skrevet 2. februar #11 Del Skrevet 2. februar Så bra at du lengter sånn etter mannen din og håper han føler det på samme måte. Måtte kvelden eksplodere i gode opplevelser! Her har vi det på samme måte begge to og det er magisk å møtes når vi ikke har sett hverandre på noen dager. Helt fantastisk! Ikke la andre kommentarer i tråden ødelegge humøret ditt, det bekrefter bare at misunnelsen hos enkelte er større enn seksualdriften 😁 3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #12 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det går an å ta avstøpning av kuken hans og bruke som dildo? Anonymkode: 0ecea...ad7 Tror ikke det gjør susen det heller dessverre. Har prøvd ut hele arsenalet, fortsatt ikke tilfredsstilt. Har brukt opp batteriet på en sånn her womanizer lignende sak og finner ikke igjen laderen... så nå må han bare se å komme seg hjem 😅 Anonymkode: 6d97f...12f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #13 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror ikke det gjør susen det heller dessverre. Har prøvd ut hele arsenalet, fortsatt ikke tilfredsstilt. Har brukt opp batteriet på en sånn her womanizer lignende sak og finner ikke igjen laderen... så nå må han bare se å komme seg hjem 😅 Anonymkode: 6d97f...12f Fantastisk😂🩷 Anonymkode: 152d7...752 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #14 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Aldri opplevd, hvordan føles det? Anonymkode: 607ed...ee1 I starten er det litt deilig, som å være helt vanlig kåt og glede seg til noe som du vet er godt. Men etterhvert som timene og dagene går, så går det over i mer frustrasjon. Det er som å klø et sted du ikke får klødd. Det banker og verker i underlivet. Jeg er litt urolig. Fikk ikke til å sovne på en god stund i går. Bare klærne stryker borti brystvortene rykker det til der nede. Selvfølgelig fryktelig våt.... og hodet mitt tenker bare på en ting, få han hjem, naken og ri han 😅 Ts Anonymkode: 6d97f...12f 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 2. februar #15 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ikke alltid slike positive innlegg blir så godt mottatt, men kanskje noen kjenner seg igjen 😇 Mannen har vært på jobbreise en hel uke, 8 dager faktisk. Og det er som at hver cm av meg har fullstendig fantomsmerter etter å kjenne den nakne kroppen hans dekke hele meg 😅 det hjelper ikke å onanere, ingen orgasme kan tilfredsstille denne lengselen etter å kjenne kuken hans inni meg. Jeg har forsøkt å fylle tiden med jobb, barn, husarbeid, trening, besøkt venner. Og en liten fun fact til partnere som er så redd for utroskap: jeg, dritkåt, ingen hjemme, teknisk sett allverdens mulighet til å finne på sprell, ute på byen med venner, blir alltid forsøkt sjekket opp, fin og brisen, tenker kun på EN ting: det er mannen jeg elsker og vill sex med han. Ingenting annet står i hodet på meg. Nå er det bare 4 timer og 20 minutter til han står i døren her 😅🍆 Anonymkode: 6d97f...12f Heldig mann! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #16 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): For en overskrift. Og herregud, åtte dager er da ingenting. Snakk om i lands-problemer. Djises. Anonymkode: b7bc5...4aa AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Alt er relativt 😅 Ts Anonymkode: 6d97f...12f Vel… du er da en voksen kvinne, ikke et dyr! Ikke alt som må uttrykkes (eller etterleves), ta deg sammen! Anonymkode: 40405...ca5 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet 2. februar #17 Del Skrevet 2. februar Topper og daler skrev (4 minutter siden): Heldig mann! Enig. Til TS: Nyt livet og hverandre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #18 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel… du er da en voksen kvinne, ikke et dyr! Ikke alt som må uttrykkes (eller etterleves), ta deg sammen! Anonymkode: 40405...ca5 Jeg nyter dyret i meg rett som det er 🤭 slipp det løs sier nå jeg! La begjæret herje, saftene renne, å la mannen få gjennomgå til han tigger om å få avslutte 🥳 Hehe.. ble det for mye? Men i fullt alvor, det er for mye tristhet og elendighet i verden. Nyt sex og intimitet med den man elsker om man kan ❤️ hvorfor undertrykke slikt? Ts Anonymkode: 6d97f...12f 5 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #19 Del Skrevet 2. februar Dildo. Anonymkode: aad31...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 2. februar #20 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vel… du er da en voksen kvinne, ikke et dyr! Ikke alt som må uttrykkes (eller etterleves), ta deg sammen! Anonymkode: 40405...ca5 misunnelig på ts ? 😅😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå