AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Ble litt nysgjerrig på hva folk anser som avansert innenfor sex. Anonymkode: 6b217...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar Runketråd på en søndags formiddag? Gå deg en tur ut heller. Anonymkode: 36c7b...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar Sexhusker og mye utstyr Anonymkode: c9606...615 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar Jeg tenker på ting vi gjør som normalt for oss, men det er sikkert avansert for noen. Vi har rollespill, maktlek og utstyr/leketøy, og mye prat om hvordan vi skal ta sexen videre til nye nivå. Jobber mye med tillit, vi må stole på hverandre og være trygge når vi gjør scener som beveger seg langt bort fra vanilje. Vi tenker aldri på oss selv som avansert, men vi sier at vi/våre preferanser er kinky, da. Jeg tenker at ekte avansert er å kjenne seg selv og partner godt. Om en vet at vaniljesex i senga gir topp uttelling, så er det avansert å fokusere på det! Anonymkode: bb103...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Runketråd på en søndags formiddag? Gå deg en tur ut heller. Anonymkode: 36c7b...e1d Neida, bare nysgjerrig dame her. Jeg kan starte selv. Deepthroat, anal og bdsm. Ts Anonymkode: 6b217...03b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar Avansert sex minner meg om filmen "Fifty shades". Når man velger å innrede et sexrom, så tenker jeg det er avansert sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #7 Del Skrevet 2. februar Avansert sex, da tenker jeg på mye utstyr som må ordnes og monteres og alt mulig som må rigges. Alt annet er jo ikke avansert, da er det bare kropp og kun din egen fysikk som setter begrensninger. Anonymkode: e2f95...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #8 Del Skrevet 2. februar Når man bare kan ha sex dersom den er superromantisk. Ellers kan man ikke ha sex. Den involverer romantisk middag for to, der stemningen må være den rette. Det må være lys på bordet og helst også røkelse og myrra. Han må massere henne i minst 120 minutter med den mest erotiske oljen. Forspill etterpå, der knehaser blir behandlet grundig. Albuer likeså. Hun synes det er så erotiske punkter på kroppen. Når endelig elskoven settes i gang, så må det sees dypt i øynene under hele akten. Fordi en slik sex er så krevende, får det bli med en gang i måneden. Han nirunker under dyna når hun har sovnet alle de andre kveldene. Romantisk. Anonymkode: f906a...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #9 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Neida, bare nysgjerrig dame her. Jeg kan starte selv. Deepthroat, anal og bdsm. Ts Anonymkode: 6b217...03b Ja sånt som ikke er bra for kvinner. Anonymkode: c4058...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #10 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når man bare kan ha sex dersom den er superromantisk. Ellers kan man ikke ha sex. Den involverer romantisk middag for to, der stemningen må være den rette. Det må være lys på bordet og helst også røkelse og myrra. Han må massere henne i minst 120 minutter med den mest erotiske oljen. Forspill etterpå, der knehaser blir behandlet grundig. Albuer likeså. Hun synes det er så erotiske punkter på kroppen. Når endelig elskoven settes i gang, så må det sees dypt i øynene under hele akten. Fordi en slik sex er så krevende, får det bli med en gang i måneden. Han nirunker under dyna når hun har sovnet alle de andre kveldene. Romantisk. Anonymkode: f906a...bb2 Da hadde jeg håpet og bli vekket om han var kåt på meg. Sex trenger ikke å vare i timesvis for å være deilig. Anonymkode: c8d4b...4e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #11 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da hadde jeg håpet og bli vekket om han var kåt på meg. Sex trenger ikke å vare i timesvis for å være deilig. Anonymkode: c8d4b...4e2 Jo. I dette tilfeller synes hun det. Hun kaller det kvalitet framfor kvantitet. Han er «enig». Anonymkode: f906a...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 2. februar #12 Del Skrevet 2. februar Da tenker jeg på folk som kjeder hverandre i senga og skal inkludere alt mellom himmel og jord, for å gjøre det "variert". Gjerne også snakke veldig høyt om det for at folk skal syns de er gæææærne:) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 2. februar #13 Del Skrevet 2. februar Tantra tenker jeg på når jeg hører avansert sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #14 Del Skrevet 2. februar Tenker på all den type sex vi ikke gidder. Det som går utover vanlig «vanilje». Anonymkode: 1fde1...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #15 Del Skrevet 2. februar Få henne fra sofaen og inn på soverommet i kåt tilstand. Anonymkode: fa4dc...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 2. februar #16 Del Skrevet 2. februar Alt som ikke er berøring, vaginalt samleie eller oralsex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå