Gjest LoisLane Skrevet 7. mars 2006 #21 Del Skrevet 7. mars 2006 Ja! Ja! JA! Svigerinnen min har med seg noen fantastiske godbiter fra Belgia av og til. De er ferskvare og bare helt nydelige. Mye bedre enn den belgiske konfekten jeg får tak i her i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 7. mars 2006 #22 Del Skrevet 7. mars 2006 Svært godt ja. Husker enda første gang jeg smakte noen biter uten å vite hva det var. De var en gave fra noen som kom fra Belgia. Melkesjokolade ble ikke det samme etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 7. mars 2006 #23 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Oppskrytt, etter min mening. Men så er jeg ikke så veldig begeistret for sjokolade heller. Endret 7. mars 2006 av Tusseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 7. mars 2006 #24 Del Skrevet 7. mars 2006 Supergodt!!! Hatt hekta siden jeg var 15! Var på tur i Belgia for ett år siden. Jeg gikk bananas i en sjokoladebutikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. mars 2006 #25 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har vært hekta siden jeg var liten. Min franske bestemor sendte alltid store esker nydelig belgisk konfekt til jul og andre spesielle anledninger. Ikke slike kjedelige skjell, men alle slags typer med både lys, mørk og hvit sjokolade og forskjellige fyll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 7. mars 2006 #26 Del Skrevet 7. mars 2006 Belgisk konfekt er nyyyyyydelig. Og det allerbeste er at det er så mektig at jeg er fornøyd etter å ha kost meg med bare en bit. Da holder en liten boks lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 8. mars 2006 #27 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg reiser en del til Brussel og Brugge i jobbsammenheng, og det er jo så mye konfekt- og sjokoladebutikker der at det er nesten ikke til å holde ut !! (Dog må jeg innrømme at jeg nok foretrekker en skikkelig norsk Kvikklunsj hvis jeg først skal spise sjokolade ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. mars 2006 #28 Del Skrevet 8. mars 2006 Synes de derre skjellgreiene man kjøper i sverige i hvite esker.. brun sjokolade med litt hvitt på.. er direkte stygt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 8. mars 2006 #29 Del Skrevet 8. mars 2006 Uff nå fikk jeg så lyst på trøfler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. mars 2006 #30 Del Skrevet 8. mars 2006 Synes de derre skjellgreiene man kjøper i sverige i hvite esker.. brun sjokolade med litt hvitt på.. er direkte stygt.. ← Ja, jeg synes disse er kjedelige, og overhodet ikke det jeg forbinder med skikkelig god belgisk konfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå