AnonymBruker Skrevet 2. februar #41 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor gammel er du? Ingen over 16 bruker "creepy". Det er blodharry! Anonymkode: fc671...62f Ingen over 15 bruker blodharry. Anonymkode: 2815e...520 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #42 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor gammel er du? Ingen over 16 bruker "creepy". Det er blodharry! Anonymkode: fc671...62f Hehe, så morsom du er Jeg er 43. Koz&klemz Anonymkode: 2297f...f19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #43 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Slang er jo ungdommens språk, han var da langt unna å være noen ungdom. Jeg ser poenget ditt, men det skurrer likevel for meg. Anonymkode: 960a8...ede Hva mener du med at «slang er ungdommens språk»? Alle har jo hatt slang i språket sitt, noen følger med og bytter ut uttrykkene når de går av moten, andre fortsetter å bruke det, mens noen slutter og snakket mer «korrekt». Anonymkode: a28c6...b39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #44 Del Skrevet 3. februar Enten en pedo eller en snill kar Anonymkode: 349b3...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #45 Del Skrevet 3. februar Ler meg skakk!😄 Voldsomt til overdrivelse! Pedofili fordi man bruker en z for mye ja. Typisk dagens ungdom å dømme de eldre slik. Æsj! Anonymkode: e98f9...52a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #46 Del Skrevet 4. februar han hadde vel barn på 90tallet som brukte den sjargongen da det var in, og har ikke hengt med i tiden siden. synes ikke det er så rart, men går jo fint an å påpeke. Anonymkode: b3929...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå