AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg håper at så mange som mulig kan svare på dette. Det er ikke jeg som har satt barnet i det jeg føler er skammekrok, og jeg er sterkt uenig i denne straffen, men jeg ønsker å samle så mye informasjon som mulig. Ett barn har sagt noe det ikke skal til ett annet barn, dette var en førstegangsforseelse men likevel ikke greit og det er forventet en konsekvens for dette. Konsekvensen blir at barnet som da er 6 år blir satt alene på ett lite rom det er plass til ett bord og 2 stoler og ingen vinduer, der blir barnet sittende helt alene med lukket glassdør i 45 minutter før det blir hentet igjen. Ingen voksne åpner døren for å prate med barnet, i løpet av de 45 minuttene er voksenkontakten barnet har kun at voksne som går forbi ser på barnet. Er det virkelig innafor å sette ett barn i denne situasjonen? Og vil dette gå inn under skammekrok? Jeg håper at dere som er snille og svarer holder dere til tema angående dette, og som kan komme med litt konstruktive tilbakemeldinger på dette. Jeg sier på forhånd også takk til alle som tar seg tid til å svare. Anonymkode: af9c5...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Ts her, jeg glemte å legge til at barnet har 2-3 bøker Anonymkode: af9c5...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Hva fader! Eneste jeg kan si her, er at dette ikke e høres greit ut. Man detter ikke et barn alene inne på et rom slik? Anonymkode: f247f...38e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva fader! Eneste jeg kan si her, er at dette ikke e høres greit ut. Man detter ikke et barn alene inne på et rom slik? Anonymkode: f247f...38e Jeg er helt enig og jeg har rett og slett vondt av hele situasjonen. Anonymkode: af9c5...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå