Gå til innhold

Hva får du den store skrekken av?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Husker for 3-4 år siden, så jeg et bilde på e-bay. Tror det heter "haunted painting" bare. Jeg er den siste som tror på spøkelser og sånt fjoll, som jeg har sagt før er det nærmeste jeg har vært borti noe overnaturlig da jeg sto på et busstopp nær en åker og hørte nyhetsopplesere rundt meg, og det tror jeg også det må være noe naturlig forklaring på. Selv om ikke jeg har funnet den ennå.

Uansett; i dag fant jeg dette forbanna bildet, og reaksjonen var lik som alltid: øynene blir sprengrøde og begynner å grine og renne (øynene ja, jeg sitter da ikke her og griner). Og jeg kan sverge ved min katt at jeg ikke har tatt noe heller.

Jeg får rett og slett noia av det bildet.

Noen som har noen andre skumle ting og fortelle om som dere er livredde for? jeg vil få grineøyne mer :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil også se "Haunted Picture" Har du link?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tør ikke søke på det engang! Så det i bitteliten versjon, og det var nok for min del..

Alltid folk som sier de ikke ser noe spesielt, det er jo et maleri :) Men den guttungen ser så ond ut at jeg får gåsehud bare av blikket hans!

(kanskje det hjelper litt at jeg har bladd meg gjennom 5 sider på paranormal.no bilder, og får litt noia av sånt) :tunge1:

Skrevet

Synes det var et skikkelig vemmelig bilde jeg også. Fikk frysninger langt nedover ryggen av det.. :overrasket:

Gjest gjest1
Skrevet

:danse: ikke bare jeg som er galen her da!

Som sagt tror jeg ikke på spøkelser, men får grøss og faen av å kikke på galleriet på den siden, selv om mange er bevist falske. Tror jeg skremmer meg selv litt og :hår: hoppet i været her jeg satt og en bil kjørte forbi så huset rister, nervene fjoller med meg! ;O

Gjest King James
Skrevet

Hva er det som skal vere skummelt med det bilde ?

Gjest Jalileh
Skrevet
Hva er det som skal vere skummelt med det bilde ?

Det er haunted veeeeeeeeel.

Gjest gjest1
Skrevet

Har ikke et snev av tro på at det er "haunted" da :)

Gjest Jalileh
Skrevet
Har ikke et snev av tro på at det er "haunted" da :)

Trodde ikke det altså. ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Ah, jeg er bare litt for kjapp til å bli deffensiv (ikke kan jeg stave heller tror jeg) ;D

Gjest Jalileh
Skrevet
Ah, jeg er bare litt for kjapp til å bli deffensiv (ikke kan jeg stave heller tror jeg) ;D

:ler: Lov det.

Gjest King James
Skrevet
Det er haunted veeeeeeeeel.

Ja jeg forstå såpass...Men det er uansett ikke skummelt.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg kjente ingenting. ;)

Og jeg er litt gal.

Gjest Jalileh
Skrevet
Ja jeg forstå såpass...Men det er uansett ikke skummelt.

Nei, ikke for deg...og ikke for meg, men noen syns det. Så sånn er det. :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Synes også bildet er litt spookey, men tviler sterkt på at det er hjemsøkt ;)

Tror det er spookey fordi det er litt gammeldags, har disse ekle hendene på innsiden av vinduet, og ikke minst fordi de ungene ser så unaturlige ut. Ingenting er jo skumlere enn unger som virker unaturlige - det kjenner vi godt til fra skrekkfilm.

Gjest Aloha
Skrevet

Jeg syns også det er litt spooky, mest fordi han gutten ser så ekkel og ond ut. Men øynene renner ikke. Tror ikke jeg ville hatt bildet på veggen, akkurat.

Gjest gjest1
Skrevet
Synes også bildet er litt spookey, men tviler sterkt på at det er hjemsøkt ;)

Tror det er spookey fordi det er litt gammeldags, har disse ekle hendene på innsiden av vinduet, og ikke minst fordi de ungene ser så unaturlige ut. Ingenting er jo skumlere enn unger som virker unaturlige - det kjenner vi godt til fra skrekkfilm.

Vel, jenta er jo ei dokke, så det er ikke så rart :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg skal ikke se det bildet - tror jeg hadde frika ut.

Det verste som har skjedd meg var da jeg fikk en avdød venn på tråden. Det var jo selvfølgelig ikke det, men i noen sekunder lurte hjernen min meg trill rundt. Ekkelt!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Vel, jenta er jo ei dokke, så det er ikke så rart :ler:

:ler:

så det jeg også etter at jeg tittet gjennom hele artikkelen fra BBC som noen linket til over ;)

Stadig scary bilde dah. Men det er jo sånn vi vil ha det, er det ikke? Ingenting er som et lite hverdagsgrøss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...