Gå til innhold

Menn snakker ikke med damer med mindre de finner dem attraktive?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 1.09):

Er det slik at unge menn snakker med unge damer med et ønske om å ha et vennskap eller bli kjent? Er det normalt for menn å tilby damer en skyss osv dersom man går på samme skole, eller lignende? Spør da dette skjedde med meg nylig, men jeg kjenner ikke denne unge karen så godt. Jeg trodde lenge at dette bare var tegn på høflighet eller noe lignende, men er det virkelig slik at menn ikke snakker med damer med mindre de finner dem attraktive? Da mener jeg også det å tilby ting til dem osv

Nå tenker jeg på de mennene i alderen av 21-30.

Anonymkode: 5426a...220

Hvis han er utenlansk er det normalt og bare vennskapelig, vet ikke med norske. 

Anonymkode: acb94...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 11.15):

Jeg har noen få mannlige venner som ikke vil noe mer enn vennskap, men jeg kan telle dem på én hånd. Og de er virkelig gode venner som stiller opp for meg, ofte mer en mine kvinnelige venner. Jeg har mistet mange mannlige venner i løpet av livet fordi de har ønsket mer, så jeg er alltid litt skeptisk. Men det kan man jo være uten at det trenger å prege vennskapet før det eventuelt viser seg at det er noen baktanker der. 

Anonymkode: 96a53...eb9

Bare av nysgjerrighet, har du noen gang endret mening fra han er en god venn, til kanskje det kunne blitt noe mer?

Anonymkode: 060e2...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 18.44):

Kjenner igjen denne, pleide å være overvektig, hadde briller og halvlangt, musebrunt hår. Er nå 50 kilo lettere med blondt, langt hår og droppa brillene, og er definitivt mer "synlig" enn før. Ikke så trivelig observasjon, men ikke overraskende akkurat. 

Men akkurat det tror jeg går litt begge veier da, jeg er sikkert også mer oppmerksom mot normalvektige menn enn de som er svært overvektig. Behandler dem på samme måte om jeg snakker med dem, men tiltrekkes jo mer av de med normal vekt. 

Da må jeg være stygg, for er normalvektig timeglass med langt hår og får være helt ifre. Er glad jeg slipper mine gamle venner etter meg, for liker dem ikke på den måten og det hadde vært kleint. 

Men nye menn er det dumt ikke kommer.

Langt rødt hår, og har aldri blitt fetisjert engang. Må operere nesen, håper det endrer noe.

Er sivilisert i oppførsel.

Anonymkode: 1cf94...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 18.25):

Etter at jeg ble tjukk er jeg usynlig for menn, så jeg tror det stemmer. Hvordan de behandlet meg før og etter kan overhodet ikke sammenlignes. 

Anonymkode: b4718...72c

Samme her . 

Forskjellen er som natt og dag. I tillegg blir man tatt lite seriøst i flere andre sammenhenger. 

Hilsen tidligere str.36.

Anonymkode: 3289d...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bare av nysgjerrighet, har du noen gang endret mening fra han er en god venn, til kanskje det kunne blitt noe mer?

Han ene liker jeg faktisk veldig godt, så for min del kunne vi utviklet det videre. Men han er ikke interessert, så da lar jeg det ligge og har en god venn i stedet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes dessverre menn som utelukkende ser på kvinner som objekter ja.

Så finnes det mange mange flere som er hyggelige, hjelpsomme av natur og personlighet og som ser på kvinner som individer de kan bli kjent med både for vennskap, flørt og/eller forhold.

Umulig å si hva han din tenker på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvis han er utenlansk er det normalt og bare vennskapelig, vet ikke med norske. 

Haha, du er gløgg. Det er omvendt, hvis han er utenlandsk har han en baktanke. Da setter du deg selv i stor fare ved å sette deg inn i bilen er nok mer korrekt statistisk sett. 

Anonymkode: 77bde...402

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omvendt: Damer snakker ikke med menn med mindre de finner dem attraktive.

Anonymkode: 882b6...47c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Omvendt: Damer snakker ikke med menn med mindre de finner dem attraktive.

Anonymkode: 882b6...47c

Jo. Det er vanskeligere å snakke med noen når de er kjempe attraktive for min del.

Men om jeg føler noe negativt er det også vanskelig ja. Men alt i mellom er lettest. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 1.09):

er det virkelig slik at menn ikke snakker med damer med mindre de finner dem attraktive? Da mener jeg også det å tilby ting til dem osv

Nå tenker jeg på de mennene i alderen av 21-30.

Det er like mye omvendt, at de ikke prater med altfor pene damer fordi de mister selvtilliten. De har lyst, men tror de aldri har en sjanse i havet og velger avstå fra ydmykelsen.

Anonymkode: a41c8...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attraktivitet kommer ikke for min del før jeg har et indre bilde av han. 

Jeg blir sjeldent "starstruck" av utseende. Det er ikke det som fascinerer meg. Jeg er heller ikke redd for å dumme meg ut. Det handler mer om kroppsholdning, kroppsspråk, smil, øyekontakt og latter (ikke minst). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 16.29):

Omvendt for mange. Tør ikke snakk med lekre damer. Redd for avvisning, nervøse osv

Anonymkode: c7702...84e

Jeg snakker med alle. Lekre som ulekre. Hadde pult 99% av alle, men forventer ingenting og legger heller ikke opp til det.

Anonymkode: a2554...69a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg snakker med alle. Lekre som ulekre. Hadde pult 99% av alle, men forventer ingenting og legger heller ikke opp til det.

99%?Snakk om å ha lav standard😲

Anonymkode: 76350...2fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Det er å bli lav standard å utsette noen for ligg, når man ikke liker dem.

Fordi noen kan på trist vis ta det for gitt at de er attraktive, ha selvtilitt. Det er så dystert at de må være sårbare for noen som tenker de er stygge. Sett utifra at sex for meg betyr mye.

Men, vi vet ikke attraksjonen de har til 69a heller. Eller forholdet til seg. Eller til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg snakker med mange menn, jeg, uten at jeg tenker de vil noe mer.

Man kan jo ikke ligge med alle menn man prater med 😅

Anonymkode: 5dd09...2c2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nope. Min standard er vel ivaretatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nope. Min standard er vel ivaretatt.

Så du mener at 99% av de du møter er attraktive?Vel, da er vi uenige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Så du mener at 99% av de du møter er attraktive?Vel, da er vi uenige.

Det er mer ditt problem enn mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 11.47):

Samme her . 

Forskjellen er som natt og dag. I tillegg blir man tatt lite seriøst i flere andre sammenhenger. 

Hilsen tidligere str.36.

Anonymkode: 3289d...d6e

Jeg er mann og kan skrive under på dette. Jeg ønsker å ha minst mulig kontakt med tykke damer, hvorfor er litt slik at jeg mister respekten for dem, når dem ikke tar vare på kroppen sin. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er mann og kan skrive under på dette. Jeg ønsker å ha minst mulig kontakt med tykke damer, hvorfor er litt slik at jeg mister respekten for dem, når dem ikke tar vare på kroppen sin. 

Du er deg. Men jeg må inrømme jeg har mindre respekt for deg når du går rundt å trykker noen du innbiller deg har det vanskelig så langt ned at du ikke vil forholde deg til dem utifra det.

Hva faan.

Dere er noen personligheter her inne. Lav sosial iq hver dag.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...