Gå til innhold

Menn snakker ikke med damer med mindre de finner dem attraktive?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det slik at unge menn snakker med unge damer med et ønske om å ha et vennskap eller bli kjent? Er det normalt for menn å tilby damer en skyss osv dersom man går på samme skole, eller lignende? Spør da dette skjedde med meg nylig, men jeg kjenner ikke denne unge karen så godt. Jeg trodde lenge at dette bare var tegn på høflighet eller noe lignende, men er det virkelig slik at menn ikke snakker med damer med mindre de finner dem attraktive? Da mener jeg også det å tilby ting til dem osv

Nå tenker jeg på de mennene i alderen av 21-30.

Anonymkode: 5426a...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er en av menn i alderen 21-30. Vi ønsker også å bli kjent med folk. Alt som er hunnkjønn verdsettes ikke opp mot om de er attraktive eller ikke. Menn trenger også venner. Mange menn synes det er fint med kvinner i omgangskrets for deres perspektiv og feminine energi. Alt handler ikke om sex.

Anonymkode: bcf26...256

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri møtt en mann (ung som gammel) som bare vil være vennen min. Enten vil han ikke være venner i det hele tatt eller så prøver han seg med en gang jeg blir singel (mistet flere «bestevenner» over mange ÅR)

Anonymkode: a68fe...c95

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann kan være hyggelig uten at han mener noe mer med det. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har noen få mannlige venner som ikke vil noe mer enn vennskap, men jeg kan telle dem på én hånd. Og de er virkelig gode venner som stiller opp for meg, ofte mer en mine kvinnelige venner. Jeg har mistet mange mannlige venner i løpet av livet fordi de har ønsket mer, så jeg er alltid litt skeptisk. Men det kan man jo være uten at det trenger å prege vennskapet før det eventuelt viser seg at det er noen baktanker der. 

Anonymkode: 96a53...eb9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er det slik at unge menn snakker med unge damer med et ønske om å ha et vennskap eller bli kjent?

Spør da dette skjedde med meg nylig

Anonymkode: 5426a...220

Snakker du med unge menn uten baktanker?

Anonymkode: bf969...7fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Aldri møtt en mann (ung som gammel) som bare vil være vennen min. Enten vil han ikke være venner i det hele tatt eller så prøver han seg med en gang jeg blir singel (mistet flere «bestevenner» over mange ÅR)

Anonymkode: a68fe...c95

Samme her. 

Anonymkode: aca10...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke hva menn har tenkt bak ryggen min, men har ikke opplevd at alle har prøvd seg. Handler også om hva vi gjør i noen tilfeller. 

Jeg bruker å ha et litt, du kan snakke med meg om det er noe modernisering relajson til dem jeg ikke føler noe for, å da holder de seg der de er. 

Anonymkode: 1cf94...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke hva menn har tenkt bak ryggen min, men har ikke opplevd at alle har prøvd seg. Handler også om hva vi gjør i noen tilfeller. 

Jeg bruker å ha et litt, du kan snakke med meg om det er noe modernisering relajson til dem jeg ikke føler noe for, å da holder de seg der de er. 

Moderlig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Moderlig*

Mener jeg aktivt gir tegn på at det ikke er noe mellom oss. Støtter dem i andre retninger vekk fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter at jeg ble tjukk er jeg usynlig for menn, så jeg tror det stemmer. Hvordan de behandlet meg før og etter kan overhodet ikke sammenlignes. 

Anonymkode: b4718...72c

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Etter at jeg ble tjukk er jeg usynlig for menn, så jeg tror det stemmer. Hvordan de behandlet meg før og etter kan overhodet ikke sammenlignes. 

De som behandler mennesker dårlig basert på utseende/ kropp er mennesker du uansett burde unngå. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kjenner igjen denne, pleide å være overvektig, hadde briller og halvlangt, musebrunt hår. Er nå 50 kilo lettere med blondt, langt hår og droppa brillene, og er definitivt mer "synlig" enn før. Ikke så trivelig observasjon, men ikke overraskende akkurat. 

Men akkurat det tror jeg går litt begge veier da, jeg er sikkert også mer oppmerksom mot normalvektige menn enn de som er svært overvektig. Behandler dem på samme måte om jeg snakker med dem, men tiltrekkes jo mer av de med normal vekt. 

Anonymkode: 96a53...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Cartman skrev (4 minutter siden):

De som behandler mennesker dårlig basert på utseende/ kropp er mennesker du uansett burde unngå. 

Joda, men det er ensomt i lengden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det er ensomt i lengden. 

Ensomhet er bedre enn dårlig omgangskrets og et dårlig forhold. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 1.15):

Jeg er en av menn i alderen 21-30. Vi ønsker også å bli kjent med folk. Alt som er hunnkjønn verdsettes ikke opp mot om de er attraktive eller ikke. Menn trenger også venner. Mange menn synes det er fint med kvinner i omgangskrets for deres perspektiv og feminine energi. Alt handler ikke om sex.

Anonymkode: bcf26...256

Støttes. Denne ideen om uga-buga-mannen som bare vil ha seg noe må vi legge død. Det er da naturlig for en mann å bistå dem man ikke vil ligge med, og...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
knooters skrev (2 minutter siden):

Støttes. Denne ideen om uga-buga-mannen som bare vil ha seg noe må vi legge død. Det er da naturlig for en mann å bistå dem man ikke vil ligge med, og...

Støttes her også

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omvendt for mange. Tør ikke snakk med lekre damer. Redd for avvisning, nervøse osv

Anonymkode: c7702...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært omvendt for meg som ung singel mann en gang i tiden. Baktanker hadde redusert sannsynligheten for å snakke med eller gjøre tjenester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fremmed fugl skrev (20 minutter siden):

Hadde vært omvendt for meg som ung singel mann en gang i tiden. Baktanker hadde redusert sannsynligheten for å snakke med eller gjøre tjenester. 

Ja, dette tror jeg gjelder mange.

Det er mye enklere å ta kontakt med og snakke med kvinner man ikke finner særlig tiltrekkende.

Det er også enklere å tilby tjenester.

Anonymkode: d2e14...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...