AnonymBruker Skrevet 4. februar #21 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 23.21): Hvis det ikke går etter all forsøk med dating osv, kanskje er det greit å bare akseptere at det kan aldri bli meg? Jeg sier ikke nødvendigvis om meg, men andre som søker og søker men møter bare veggen. Kanskje da like greit å gi slipp på kjærligheten? Heller finne interesser som gjør deg selv glad? Anonymkode: d2373...0c0 Hvorfor tenker du, ts, at de to er motsetninger? For du fremstiller det som om du har to valg her i livet: 1. jakte på et forhold. All fokus på egenutvikling, egne hobbyer etc er da bortkastet. Det er ikke du som er ansvarlig for eget liv bare du finner *partner*. Hen skal løse alle ditt livs problemer for deg, og være hele meningen med ditt liv. 2. satse på å bli et normalt fungerende menneske. Du ser at det er dysfunksjonelt når jeg lister det opp i klartekst, gjør du ikke? Og dersom du ikke ser det: meningen med ditt liv er din oppgave. Først når du fult ut tar det ansvaret kan du drømme om å være en ok partner. Og før du er en helt normalt ok partner så er jo håpet om å fremstå som en ok partner ikke-eksisterende. Svaret er enkelt. Du løser punkt to. Og så er du en ålreit partner, om du skulle møte et menneske som tilfører ditt allerede fremragende lov enda mer glede. Anonymkode: 5476a...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #22 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men å prøve og ikke prøve, ingen av delene i segselv hjelper om du ikke møter riktig person. Ikke gi opp. Men bli kjennt med flere mennesker må jo til, uavhengig om du vil ha kjæreste eller ikke. Anonymkode: 59a34...061 Det er sant. Tror det er en god dose flaks også. Hatt èn kjæreste hvor det var gjensidig forelskelse og det varte mange år. Men siden kun vært meg eller dem, aldri gjensidig. At det skal klaffe begge veier føles umulig ut. Men heier på ts til tross for at jeg genuint vet det er over på meg så har jeg troen for andre og for romantikken. Anonymkode: b85e0...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #23 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er sant. Tror det er en god dose flaks også. Hatt èn kjæreste hvor det var gjensidig forelskelse og det varte mange år. Men siden kun vært meg eller dem, aldri gjensidig. At det skal klaffe begge veier føles umulig ut. Men heier på ts til tross for at jeg genuint vet det er over på meg så har jeg troen for andre og for romantikken. Anonymkode: b85e0...28c Flaks er tingen ja, å det er trist for den er jo så ute av vår kontroll. Det er jo ofte menensker overalt, men vi kan jo ikke gå fra person til person å si noen ord til alle for å finne den rette 😅 Men kanskje du delvis kan? Du kan smile til alle å se om det blir noe ut av det. Å jeg heier på deg selv om du ikke gjør. Anonymkode: 59a34...061 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå