veronicalake Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar De siste årene har vi kjørt nedover i Europa, og har trivdes med det. Vi har vært i Italia, Østerrike, Tyskland, Tsjekkia, Slovenia,Romania og Ungarn. Dette har gått smertefritt. Vi vurderer i år å kjøre enda litt lenger sørover, mot Balkan. Tenker Serbia, Kosovo, Albania, Nord-Makedonia, og Montenegro. Er det noen som har erfaringer de vil dele fra disse landene? Er det greit å kjøre med norske skilter med dit? Prisene ser i alle fall mye hyggeligere ut enn i Vest-Europa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:17 #2 Del Skrevet søndag kl 15:17 veronicalake skrev (17 timer siden): De siste årene har vi kjørt nedover i Europa, og har trivdes med det. Vi har vært i Italia, Østerrike, Tyskland, Tsjekkia, Slovenia,Romania og Ungarn. Dette har gått smertefritt. Vi vurderer i år å kjøre enda litt lenger sørover, mot Balkan. Tenker Serbia, Kosovo, Albania, Nord-Makedonia, og Montenegro. Er det noen som har erfaringer de vil dele fra disse landene? Er det greit å kjøre med norske skilter med dit? Prisene ser i alle fall mye hyggeligere ut enn i Vest-Europa! I stedet for de landene du nevner, ville jeg valgt Kroatia, Bosnia og Slovenia. Hyggeligere folk,og mindre kriminalitet. Anonymkode: daf92...3a0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronicalake Skrevet søndag kl 20:58 Forfatter #3 Del Skrevet søndag kl 20:58 AnonymBruker skrev (5 timer siden): I stedet for de landene du nevner, ville jeg valgt Kroatia, Bosnia og Slovenia. Hyggeligere folk,og mindre kriminalitet. Anonymkode: daf92...3a0 Takk for svar! Har du dårlige opplevelser fra landene jeg nevner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:08 #4 Del Skrevet mandag kl 08:08 Vi kjørte ikke med norske skilter, vi leide bil. Men vi var i Kroatia og Bosnia-Hercegovina, og det var helt problemfritt. Flere av landene du nevner er vesentlig fattigere enn spesielt Kroatia, det gjenspeiles kanskje i prisnivået du snakker om også. Jeg har vært i Montenegro og Serbia tidligere, men det er mange år siden. Det var stor forskjell mellom de landene (særlig Montenegro) og Kroatia den gang, i alle fall. Men god tur, jeg elsker å reise til Balkan! Anonymkode: 74c4f...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:03 #5 Del Skrevet mandag kl 09:03 Vi kjørte ned helt til Hellas. Ikke noe problem. Albania, Kosovo og Nord-Makedonia var helt greie land å kjøre i. Montenegro og Kroatia også, de er dyrere å feriere i da. Men fantastisk fine. Eneste stedet vi fikk litt problemer var ut av Bosnia og inn til Montenegro. Grensevakten hadde en dårlig dag, og beskyldte oss for ikke å ha stoppet ved et skilt. Selvom vi sa at vi hadde stoppet sendte han oss ut av køen og tilbake til dette skiltet, for at vi skulle vise ham at vi kunne følge skiltingen. Anonymkode: 79257...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå