Freydis Skrevet i går, 06:48 #81 Del Skrevet i går, 06:48 AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 13.25): Elbil fungere bra her i landet, men i Sverige/Danmark er det få ladeplasser og kaos så neste gang blir det bensinbil på ferie. Nesten ingen bensinstasjoner der har lademulighet. Anonymkode: 20de3...ac1 Jeg har vært på ferie i Danmark med min elbil og det var null problemer. Masse ladeplasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:32 #82 Del Skrevet i går, 09:32 8ilver8nake skrev (3 timer siden): Absolutt, og når det ikke er andre som har samme egenskaper slikt som luft dempere med høydejustering og uovertruffen 4x4 så er det ikke mange valg. Hvis jeg skulle byttet ut min måtte det blitt med en av de nye Defender 90 siden jeg elsker korte biler. Men koster nok mer enn det smaker og tror muligens defenderen er enda bredere enn Discovery. Må bare sende deg denne linken. Hvis du liker den nye Defenderen, vil du kanskje finne noe "eye candy" der. 😍🥰 Lov å drømme litt. 😉 https://www.urban-automotive.co.uk/stock/used-vehicles-in-milton-keynes-buckinghamshire?make=7fe9e3a5-003d-4b83-a3b1-a09b00e6bf8a Anonymkode: fc890...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
8ilver8nake Skrevet i går, 09:34 #83 Del Skrevet i går, 09:34 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må bare sende deg denne linken. Hvis du liker den nye Defenderen, vil du kanskje finne noe "eye candy" der. 😍🥰 Lov å drømme litt. 😉 https://www.urban-automotive.co.uk/stock/used-vehicles-in-milton-keynes-buckinghamshire?make=7fe9e3a5-003d-4b83-a3b1-a09b00e6bf8a Anonymkode: fc890...5b3 Kjenner til de ja, var en youtuber "Ashville" som gjorde jeg oppdaget Urban da han lagde video av sin 90 når han fikk den første han hadde. Nå fikk han nylig ny som URBAN bygde for han. Mye kjekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 16:06 #84 Del Skrevet i går, 16:06 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Må bare sende deg denne linken. Hvis du liker den nye Defenderen, vil du kanskje finne noe "eye candy" der. 😍🥰 Lov å drømme litt. 😉 https://www.urban-automotive.co.uk/stock/used-vehicles-in-milton-keynes-buckinghamshire?make=7fe9e3a5-003d-4b83-a3b1-a09b00e6bf8a Anonymkode: fc890...5b3 8ilver8nake skrev (6 timer siden): Kjenner til de ja, var en youtuber "Ashville" som gjorde jeg oppdaget Urban da han lagde video av sin 90 når han fikk den første han hadde. Nå fikk han nylig ny som URBAN bygde for han. Mye kjekt Hva med å ta den diskusjonen i en annen tråd og slutte å avspore denne? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #85 Del Skrevet 21 timer siden Mardina skrev (2 timer siden): Hva med å ta den diskusjonen i en annen tråd og slutte å avspore denne? 🤔 Jeg beklager så mye den belastningen jeg må ha påført deg. Det skulle aldri ha skjedd. 🫣 Det må ha vært svært vanskelig for deg å hoppe over de svarene som gjelder dette. Anonymkode: fc890...5b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 21 timer siden #86 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 15.39): Uffda, det er litt kjipt når man har problemer. Men det er rart hva man tåler når man er glad i bilen. ☺️ Jeg hadde nok godtatt mer tull med Discovery'n enn jeg gjør med elbilen. Hver eneste varsellampe i den,gir meg lyst til å kjøre den i en lyktestolpe (litt overdrevet), for det er bare en "sjelløs elbil". Jeg synes de Discovery'ene jeg ser på ligger høyt i pris. Det er først når kilometerstanden begynner å bli høy, at de daler litt. Det frister SÅ å kjøpe en ny. Jeg vet jo at driftsutgiftene på den blir mye høyere enn med elbilen. Men jeg er veldig bilinteressert, og elsker Discovery, så for meg er det verdt det. Ser litt på den nye Defenderen også, men den er dyrere. Livet er for kort til å kjøre kjedelig bil (les elbil), så noe må gjøres. 😅 Nyt disco'n din så lenge du kan. Du vil angre hvis du selger den. Anonymkode: fc890...5b3 Med Disco så får en jo papp-veivaksel og kan glede seg til represjon til 250K. Men flott bil er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #87 Del Skrevet 21 timer siden Gregarious skrev (2 minutter siden): Med Disco så får en jo papp-veivaksel og kan glede seg til represjon til 250K. Men flott bil er det. Vi får ikke lov til å diskutere Disco her. 😉🤫 Jeg vet det har vært problemer med dette. Men jeg har som sagt hatt 2 stk, og aldri hatt problemer med noen av dem. Så jeg har vært superfornøyd. Men nå skal jeg ikke skrive mer om dette. 🫣 Så i henhold til tråden, bytter jeg lett elbilen i Discovery hvis jeg finner en som er riktig for meg. Anonymkode: fc890...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #88 Del Skrevet 21 timer siden Hva skal man si om dette da? https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/kina-og-russland-kan-stenge-ned-norsk-trafikknett-trusselen-fra-teknologien/o/5-95-2275706 Anonymkode: fc890...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 21 timer siden #89 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg beklager så mye den belastningen jeg må ha påført deg. Det skulle aldri ha skjedd. 🫣 Det må ha vært svært vanskelig for deg å hoppe over de svarene som gjelder dette. Anonymkode: fc890...5b3 Jeg har det helt fint, men dere kan vel ta den diskusjonen der i egen tråd? 😄 Er det så vanskelig? 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #90 Del Skrevet 20 timer siden Mardina skrev (2 minutter siden): Jeg har det helt fint, men dere kan vel ta den diskusjonen der i egen tråd? 😄 Er det så vanskelig? 😄 Det ble bare sånn i denne tråden. Ikke ofte jeg finner noen med like "sær" bilinteresse som meg.😉 Tror du finner utallige tråder som sporer litt av. Men nå skal jeg prøve å ikke ødelegge denne tråden for deg mer. Jeg sa prøve... 🫣 Anonymkode: fc890...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #91 Del Skrevet 20 timer siden Solgte min og gikk tilbake til diesel. Aldri mer el-bil på meg Anonymkode: aeaa1...991 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #92 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva skal man si om dette da? https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/kina-og-russland-kan-stenge-ned-norsk-trafikknett-trusselen-fra-teknologien/o/5-95-2275706 Anonymkode: fc890...5b3 At så lenge vi redder klimaet og kan få billige Kinabiler så kan vi ofre litt personvern og gi fra oss kontrollen over landet. Pytt pytt. Anonymkode: 96df8...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20 timer siden #93 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det ble bare sånn i denne tråden. Ikke ofte jeg finner noen med like "sær" bilinteresse som meg.😉 Tror du finner utallige tråder som sporer litt av. Men nå skal jeg prøve å ikke ødelegge denne tråden for deg mer. Jeg sa prøve... 🫣 Anonymkode: fc890...5b3 At du prøver er nok alt jeg kan be om 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #94 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 22.00): Har en kollega som gjorde det nettopp. Hun hadde en wv id av et-eller-annet slag og hadde hele tiden et problemfylt bilhold. Nå var den blitt såpass gammel at reparasjoner ville begynne å koste en del, el-bil reparasjoner er visstnok ganske dyrt, så hun kjøpte en bensinbil av ca samme alder som den elektriske, som flere (venner, familie) kan skru på om det er problemer. Anonymkode: 0398c...d1d Problemet var vel ikke at det var el-bil, men volkswagen Anonymkode: a3823...667 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #95 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Problemet var vel ikke at det var el-bil, men volkswagen Anonymkode: a3823...667 ...og det der skjønner jeg ikke. At nordmenn fortsatt går mann av huset for å kjøpe disse jallabilene fulle av feil. HVORFOR? Anonymkode: 61278...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #96 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): ...og det der skjønner jeg ikke. At nordmenn fortsatt går mann av huset for å kjøpe disse jallabilene fulle av feil. HVORFOR? Anonymkode: 61278...6ca Folk kjøper jo fremdeles Tesla, så kvalitet er ikke første prioritering for folk flest kanskje... 🤔 Anonymkode: fc890...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 17 timer siden #97 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): ...og det der skjønner jeg ikke. At nordmenn fortsatt går mann av huset for å kjøpe disse jallabilene fulle av feil. HVORFOR? Anonymkode: 61278...6ca Hvilke ID-biler er du kjent med? Hvilke har du eid, hva har vært galt som ikke er blitt fikset på garanti? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #98 Del Skrevet 6 timer siden En god grunn til å beholde diesel/bensinbilen. Som jeg har sagt tidligere. Regnestykket med elbil, blir ikke så rimelig når man tar med verditapet. https://www.tv2.no/broom/elbiler-stuper-mest-i-pris-her-er-unntakene/17433906/ Anonymkode: fc890...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #99 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Problemet var vel ikke at det var el-bil, men volkswagen Anonymkode: a3823...667 Problemet var kostnader ved reparasjoner elbil kontra bensin/diesel-bil, regner uansett med å måtte skifte noe av og til... Anonymkode: 0398c...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå