AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Fått vite av legen at jeg nærmer meg styggfort overgangsalderen. Grunnen til at han tok prøver, er ikke fordi jeg har så mange symptomer, det er heller lite - men fordi jeg på EN måned har gått opp 6 kg. Uten å endre kosthold, uten å endre treningsvaner, ingenting. Det skremmer meg enormt, og alt legger seg på magen. Kan det virkelig være slik i overgangsalderen at man går så raskt opp i vekt? Har hørt om flere som har gått ned i vekt igjen med de rette hormonene, men hvordan vet jeg hva dette er? Har en lege som ikke kunne svare på noen ting (mann, som antakelig ikke har satt seg helt inn i det). Vurderer en tur til en gynekolog for å få råd rundt dette, men ville høre her om noen har hatt effekt av hormonbehandling mtp vektnedgang? Anonymkode: 52751...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Opp her og, utrolig irriterende. Alltid vært slank. Jeg trener mer nå, men likevel ser jeg gravid ut. Bruker ingen hormonbehandling. Anonymkode: 9020a...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #3 Del Skrevet 34 minutter siden Gått opp 12 kg på halvannet år, UENDRET kost, mer bevegelse💩 masse magefett. begynte på hormoner forrige uke, ber om endringer på mange plan fremover🤪 Anonymkode: 3a421...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #4 Del Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Gått opp 12 kg på halvannet år, UENDRET kost, mer bevegelse💩 masse magefett. begynte på hormoner forrige uke, ber om endringer på mange plan fremover🤪 Anonymkode: 3a421...377 Hvilke hormoner tar du? Fått økt appetitt? Anonymkode: 9020a...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #5 Del Skrevet 3 minutter siden Jeg er nok der og. Gikk opp 7 kg og masse på magen. skal til gynekolog nå i februar.., Gar vært syk 4 uker med mykoplasma, hoste og oppkast og lite matlyst så gått ned 6kg nå pga nesten ikke spist og ikke bevegd meg. Men ufattelig at alt legger seg på magen. Trener jevnt og samme kosthold her og… Anonymkode: ad001...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå