salsera Skrevet 7. mars 2006 #1 Skrevet 7. mars 2006 (endret) I den nye leiligheten har vi overveid å bruke det gamle kjøkkenbordet som hans skrivebord (blir ikke brukt så mye allikevel) og heller få tak i et nytt kjøkkenbord. Nå så jeg denne bordplata på IKEA, men vet ikke helt om den egner seg som kjøkkenbord? Fargen ville ha passet perfekt, men hva med kvaliteten? Holder bordplata seg fin? Er den lett å rengjøre? Blir det stabilt nok med slike bein til å skru på under? Glemte å skrive at den heter VIKA DALE og at jeg har mest lyst på den største som er 200*100. Hvor mange kan da sitte rundt bordet??? http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...600*16476*16477 Endret 7. mars 2006 av salsera
Gjest HB Skrevet 7. mars 2006 #2 Skrevet 7. mars 2006 Svarer bare ut fra opplysningene jeg fant på siden til IKEA, for jeg vet ikke hvordan platen ser ut i virkeligheten. Platen er jo lakket, så den bør holde seg ganske fin oppå. Siden den er beregnet for kontorbruk kan det kanskje være lurt med et lakklag til for å være mer bestandig mot vannsøl. Velger du en plate på 200*100 vil jeg si at du får 3 på hver langside og en på hver ende. Man skal beregne ca. 70 cm bredde pr. person. Hilsen Lille meg
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #3 Skrevet 7. mars 2006 Jeg har en Ikea skrivepult-plate til kjøkkenbord, og synes det fungerer veldig greit. Det jeg har var i utgangspunktet ikke lakket, men to lag med matt lakk gjorde susen. Lett å holde rent, og jeg kan faktisk løfte det opp og flytte det helt alene! Vårt er mindre - tilsvarende den minste størrelsen - og vi har klart å presse inn 7 mennesker rundt det. Veldig trangt, men det bør ikke være noe problem å få til med den størrelsen du vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå