AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Android. Er vant med samsung. Bør ta OK bilder og holde tålig greit på batteri. Synes s25 ultra feks blir for stor og dyr. Hva med den vanlige eller pluss varianten? fordeler/ulemper med disse? Andre tips? Anonymkode: 09753...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Budsjett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar norw skrev (11 timer siden): Budsjett? ikke noe spesielt, men synes det begynner å bli litt drøyt over 12-13 lapper.... men såpass har jeg innsett at jeg sikkert må bruke for å få noe bra (med mindre det er noe på tilbud da) Anonymkode: 09753...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Android. Er vant med samsung. Bør ta OK bilder og holde tålig greit på batteri. Synes s25 ultra feks blir for stor og dyr. Hva med den vanlige eller pluss varianten? fordeler/ulemper med disse? Andre tips? Anonymkode: 09753...f8d Må det være nyeste? Vil tippe s24 er mye billigere nå, men du skriver ikke hva du ønsker ut over OK bilder og tålelig greit batteri. Tror alle både Samsung s24 og s25 tar mer enn OK bilder, hva tålelig greit batteri er vet jeg ikke og vet ikke bruken din heller da det har noe å si for hvor mye batteri du trenger. Elkjøp har en sammenligningstjeneste på nettsidene sine, du kan prøve den? Har prøvd power sin, men den er helt elendig så styr unna. Kanskje Samsung sine egne nettsider har en sammenligningstjeneste også? Anonymkode: d357f...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Må det være nyeste? Vil tippe s24 er mye billigere nå, men du skriver ikke hva du ønsker ut over OK bilder og tålelig greit batteri. Tror alle både Samsung s24 og s25 tar mer enn OK bilder, hva tålelig greit batteri er vet jeg ikke og vet ikke bruken din heller da det har noe å si for hvor mye batteri du trenger. Elkjøp har en sammenligningstjeneste på nettsidene sine, du kan prøve den? Har prøvd power sin, men den er helt elendig så styr unna. Kanskje Samsung sine egne nettsider har en sammenligningstjeneste også? Anonymkode: d357f...563 må ikke nødvendigvis være nyeste nei. Men ser at 25 modellene er omtrent identiske i pris nå som det er lanseringstilbud. Bruken er "vanlig hverdagsbruk" ; surfer på nett, snapper. tar bilder i ny og ne, men stort sett kun til hverdagsbruk. Seff kult å ha et knall kamera til de få gangene man trenger det (konfirmasjoner, bryllup etc) men det er jo sjelden... Anonymkode: 09753...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar Jeg gikk for Google. Ganske så fornøyd egentlig. Men savner min fantastiske Huawei tlf og drømmer om den dagen det går an å kjøpe igjen. Anonymkode: 6bf02...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå