Gå til innhold

Jeg er betatt av min medstudent og fantasere om henne hver natt......

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun har samboer, men allikevel klarer jeg ikke å la være å tenke på henne at det var jeg som var hennes samboer når vi skal kose oss.... Er det galt av meg? 

Anonymkode: f91f0...dba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan fantasere om hva du vil.
Vet du om hun liker jenter eller ikke - tror du kanskje det er en mulighet for at det blir dere to?

Eller er det sånn at du aldri har snakket med henne?

Anonymkode: 78f26...112

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er vi? Du og partneren din?

Om du er singel er det jo selvsagt helt ok.

Anonymkode: 5a015...b95

AnonymBruker
Skrevet

"Fantaserer om henne hver natt.."? Er det ikke bedre å sove om natta, da?

Men galt av deg? Nei, så lenge det bare er inni ditt hode, er det vel ingen andre som blir påvirket av det. Bare hold det for deg selv, så går det nok bra.

Anonymkode: 53427...6f5

AnonymBruker
Skrevet

Man har rett til å tenke og fantasere som man ønsker. 

Men, du må vurdere om det er lurt å la fantasien om denne medstudenten få såpass mye plass i hjernen. Hver gang man tenker på noe spesifikt, så vil disse tankene komme tilbake oftere og oftere, og de vil ta mer og mer plass hver gang. Det er en fare for at det kan utvikle seg til det punktet hvor det går ut over din mentale helse, eller til og med ødelegger virkelighetsoppfatningen din om det når besettelse-nivå. 

Siden hun har samboer (og derfor er utilgjengelig), og fordi du ser henne ofte på skola, så er det ikke nødvendigvis lurt å dyrke disse fantasiene. Er du smart, så tvinger du deg selv til å tenke på noe annet/distraherer deg selv hver gang fantasiene popper opp i hodet så de kan dø ut over tid. 

Anonymkode: f478e...4db

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...