AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Skrevet 1. februar Gubben kom hjem i ettermiddag, han var tydelig grinete og jagde meg vekk uansett hvor jeg sto. Han skulle frem til det og det, jeg sto i nærheten og han ville ikke være borti meg. Årsak; han hadde ringt meg 3 ganger innenfor 30 min og jeg bare la på, sier han. Jeg syns dette er rart for ingen har ringt meg og telefonen er på. Jeg måtte bevise meg med å vise telefonloggen min. Han fikk store øyne og begynte heller å krangle om noe annet. Han mente at jeg kunne ringt å gitt beskjed om at jeg laget mat. Som regel når han er borte hele dagen slik så kommer han mett hjem. Enten spist på farta eller spist middag der han har vært. Dette har skjedd rundt 5 ganger den siste tiden. Da har han kommet hjem å sagt "Nei, jeg/vi (han og ungen) har spist." Så da må jeg alltid lage middag til en, derfor lagde jeg noe når jeg var sulten. Jeg lagde noe som fint kan brukes neste dag og tenkte at den som vil spise får spise. Samboer er så sur for at jeg ikke ringte for å si at jeg skulle lage mat. Han ville ikke ha det jeg hadde laget, han ville ha det han handlet. Jeg svarer rolig at da lager du deg det, det tar deg 10 min. Jeg og barna ville ha det jeg lagde. Så bare fortsetter han å repetere disse tingene, mer surt, mer høylytt til det blir nesten kranglete. Jeg gjentar flere ganger at jeg ikke ønsker å krangle foran barna og han gir seg ikke. Han lurer på hvordan jeg kunne planlegge middag og reise å handle uten å gi beskjed. Jeg forteller han om mine erfaringer, men at det var ikke planlagt. Jeg handlet ikke disse tingene nå, hadde det bare liggende. Så spør jeg han om jeg virkelig må ringe å spørre om hva jeg og ungene kan ha til middag når vi ikke vet når han kommer hjem eller om han kommer hjem mett. Så blir han mer sur og sier "jeg prøvde i hvert fall å ringe deg, men det var som om du la på." Altså, han klarer ikke gi seg. Jeg svarer at dette har skjedd før at tlf min ikke tar inn anrop, hvorfor sendte du ikke melding da? Han kunne ikke sende melding når han kjørte bil og la skylda på meg da han ikke gadd å sende melding når han sto i butikken. Igjen sa jeg til han at dette får vi prater mer om når barna er lagt. Han spiste i stillhet og reiste etterpå. Er dette virkelig en fæl sak å krangle om? Anonymkode: e9c84...527
hvaduikkeser Skrevet 1. februar #2 Skrevet 1. februar Han er utro🤷♀️ Eller lei forholdet deres🤷♀️ 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Skrevet 1. februar Bruker han å bli sur når han er sulten? For da kan dere ikke diskutere ting før han har spist. Uansett så bør han klare å ta seg nok sammen til å respektere det når du sier at du ikke vil diskutere noe. Her har vi en regel om at det alltid skal respekteres om den ene ikke vil snakke om noe der og da, eller avslutte / pause en diskusjon. Ta det opp igjen i fredstid. Anonymkode: b0710...2bd 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Skrevet 1. februar Nei, det er ingenting å krangle om. Noe har tydeligvis blitt trigget inni han av at han trodde du la på tre ganger. Rart han ikke tenkte at det var noe galt med tlf/linjen/dekningen. Vet ikke hva jeg skal si. Håpe han er rolig og sier unnskyld når han kommer hjem. Er dette vanlig atferd? Pleier du ellers å legge på? Anonymkode: 56aa1...aaf
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Skrevet 1. februar Vi er begge lei forholdet vårt, men av ulike årsaker så er har jeg ikke fått flyttet. Det var en plan å reise før vi ble uvenner, han ville prøve mer. Jeg gjør så godt jeg kan for å tilrettelegge for en god stemning hjemme. Jeg rakk å si til han uten at ungene hørte det at jeg legger meg tidlig hver kveld for å få avstand. Jeg orker ikke mer sex fordi du kjefter på meg minst to ganger hver dag. Han har vært slik lenge at han mener han har krav på forklaringer fra meg. Jeg bestiller snus regelmessig på nett for å spare masse penger. 600 i mnd i stedet for nesten 1300. Sist så var dette forsinket med en hel uke og jeg måtte på butikken for å handle. Han reagerte med "hvorfor bestilte du ikke i god tid?? Svar meg! Jeg skal ha et svar! HVORFOR bestilte du ikke tidligere??" Jeg gjorde alt jeg kunne for å dysse det ned, begge barna satt i sofaen da han holdt på slik mot meg. Jeg klarte ikke svare noen ting. Så var han sur resten av dagen. Jeg tok med barna, så han slapp å bli "sliten" av de. Han ble forresten sjokkert og viste endel følelser på at jeg ikke ville ha sex mer. Så om han er "utro" vet jeg ikke. Anonymkode: e9c84...527 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, det er ingenting å krangle om. Noe har tydeligvis blitt trigget inni han av at han trodde du la på tre ganger. Rart han ikke tenkte at det var noe galt med tlf/linjen/dekningen. Vet ikke hva jeg skal si. Håpe han er rolig og sier unnskyld når han kommer hjem. Er dette vanlig atferd? Pleier du ellers å legge på? Anonymkode: 56aa1...aaf Jeg pleier å legge på alle andre for å svare han, tar den vanligvis på et sekund, så fort jeg ser at han ringer. Er jeg midt oppi noe så trykker jeg "send meg melding." Eller "Jeg ringer tilbake." Anonymkode: e9c84...527 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #7 Skrevet 1. februar En annen gang her så spurte jeg om han hadde olje til bilen, han leier et verksted så derfor jeg spurte slik. Jeg er ganske sikker på at han svarte "jeg har det ikke her." Jeg svarte han "ok, da tar du det med neste gang?" Ja. Så går det noen dager og jeg spør om han har fått med olje. Han svarer "jeg sa at jeg har ikke olje. Du kan vel dra innom en plass å kjøpe selv? Du skjønner vel såpass? Du er vel ikke dum?" Igjen blir jeg sjokkert av enkelte svar og jeg sier rolig at jeg er sikker på at du sa at du ikke hadde det her. Da var jeg vist dum likevel som ikke hører etter. Jeg lurer på om jeg har begynt å stenge av stemmen hans pga måten han prater til meg. Han mener at jeg må tåle såpass, men jeg tror faktisk ikke at jeg tåler dette. Anonymkode: e9c84...527 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar #8 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): En annen gang her så spurte jeg om han hadde olje til bilen, han leier et verksted så derfor jeg spurte slik. Jeg er ganske sikker på at han svarte "jeg har det ikke her." Jeg svarte han "ok, da tar du det med neste gang?" Ja. Så går det noen dager og jeg spør om han har fått med olje. Han svarer "jeg sa at jeg har ikke olje. Du kan vel dra innom en plass å kjøpe selv? Du skjønner vel såpass? Du er vel ikke dum?" Igjen blir jeg sjokkert av enkelte svar og jeg sier rolig at jeg er sikker på at du sa at du ikke hadde det her. Da var jeg vist dum likevel som ikke hører etter. Jeg lurer på om jeg har begynt å stenge av stemmen hans pga måten han prater til meg. Han mener at jeg må tåle såpass, men jeg tror faktisk ikke at jeg tåler dette. Anonymkode: e9c84...527 Av det jeg har lest nå videre om mannen så må du gå i fra han. For han behandler deg veldig dårlig. Ikke gå på den igjen at han vil prøve mere. For han prøver ikke annet enn å trykke deg ned og være stygg med deg. Han vil ikke endre seg og bli bedre hvis dette er sånn han er. Folk blir alltid bare verre i min erfaring. Jo mere de ser du tåler, jo mere flytter de grenser. Du må ta vare på deg selv. ♥️ Han høres ut som en skikkelig sur fyr som vil gjøre ditt liv surt også. 🙁 Hvis ikke du gjør noe med det. Finn en som ønsker å gjøre dagen din bra, ikke dårlig. ♥️ Anonymkode: 56aa1...aaf 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #9 Skrevet 2. februar Begge ønsker ut av forholdet? Da synes jeg du kan forvente at han fra nå av ikke er inkludert i felles middag han uansett sjelden deltar i, og at han derfor må ordne middag til seg selv. Gi også beskjed at du skal ha deg frabedt sure kommentarer og "diskusjoner". Spørsmål skal stilles saklig og rolig, og hvis han har behov for å rope i ansiktet ditt, kan han finne seg et annet sted å bo. Anonymkode: 9e890...d64 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå