AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Skrevet 1. februar Hvis du jobber med lønnsutbetaling kanskje du kan svare meg på hvordan det skal gjøres med utleggstrekk når sluttdato er 31/1 på trekket så starter neste trekk 1/3, har lønnsutbetaling 15/2... kan jeg være så heldig at det ikke blir noe trekt i februar? Anonymkode: 7607b...fbc
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Skrevet 1. februar Trekket 1 løper ut januar og trekk 2 starter i mars. Med andre ord har du ikke trekk i februar. Vanlig at det er en "pause" mnd i mellom trekk, spesielt der det er flere trekk som skal løpe fram i tid. Grunnet klager, endringer og prioriteringer. Anonymkode: 01ae1...ff3 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trekket 1 løper ut januar og trekk 2 starter i mars. Med andre ord har du ikke trekk i februar. Vanlig at det er en "pause" mnd i mellom trekk, spesielt der det er flere trekk som skal løpe fram i tid. Grunnet klager, endringer og prioriteringer. Anonymkode: 01ae1...ff3 Jeg håper virkelig at du har rett🤞🤞🤞 Anonymkode: 7607b...fbc
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Skrevet 20. februar Igjen brillierer kg sine fint utdannede regnskapspersoner. Det enkle svaret er spør de som utbetaler lønnen din. For alt kommer an på hvordan lønnsperioden din beregnes. Anonymkode: 3c2e8...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #5 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Igjen brillierer kg sine fint utdannede regnskapspersoner. Det enkle svaret er spør de som utbetaler lønnen din. For alt kommer an på hvordan lønnsperioden din beregnes. Anonymkode: 3c2e8...bb8 Nei arbeidsgiver skal etter lov forholde seg til trekkpålegget de er tilsendt. Kunstnerisk frihet her betyr straffeansvar. Anonymkode: 01ae1...ff3
AnonymBruker Skrevet 20. februar #6 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei arbeidsgiver skal etter lov forholde seg til trekkpålegget de er tilsendt. Kunstnerisk frihet her betyr straffeansvar. Anonymkode: 01ae1...ff3 Enda en sånn lhs utdannet kg bruker? Les spørsmålet. Les svaret mitt. Lær deg hvordan lønnsperioder fungerer. Anonymkode: 3c2e8...bb8
AnonymBruker Skrevet 20. februar #7 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Enda en sånn lhs utdannet kg bruker? Les spørsmålet. Les svaret mitt. Lær deg hvordan lønnsperioder fungerer. Anonymkode: 3c2e8...bb8 Nei jurist som jobber med dette. Trekket som utløper i Januar skal senest trekkes 31.01. Trekket som starter i Mars skal tidligst trekkest 01.03 og senest 31.03. Det er ingenting som skal trekkes i februar mnd. Det handler ikke om lønnsperioder. Arbeidsgiver skal ikke og har ikke myndighet til å kjøre noe trekk på hverken sak 1 eller 2 i februar. Sett deg inn i ting før du svarer svada å kritiserer de som faktisk har fagkunnskap. Anonymkode: 01ae1...ff3 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar #8 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 20.46): Enda en sånn lhs utdannet kg bruker? Les spørsmålet. Les svaret mitt. Lær deg hvordan lønnsperioder fungerer. Anonymkode: 3c2e8...bb8 Men du mr lhs som stadig er å finne på dette forumet. Forklar gjerne meg som jobber 50 timer i uka med dette, akkuratt hvordan det funker? Pleas del din kunnskap 😉 Anonymkode: 01ae1...ff3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå