AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Måtte sperre kortet mitt og bankid igår pga svindelforsøk. Skulle sende meldekort idag, men innser at jeg ikke får sendt før langt over fristen pga jeg må bestille ny bankbrikke og vente til den kommer i posten. Jeg har ikke råd til å få for lite utbetalt eller ikke betalt i det hele tatt denne måneden. Men jeg får jo ikke logget inn på nav for å sende meldekort siden bankid-en min er sperret. Hva gjør jeg? Anonymkode: b6069...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Kontakter Nav og møter opp så du får levert papirvarianten. Anonymkode: ce9d8...2eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar Bruk bankid appen på telefonen. Anonymkode: 06a2f...43b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar Kan du ikke ordne deg Bank Id på mobilen? Om ikke så ringer du NAV på mandag. Dette løser seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Del Skrevet 1. februar Fristen for å levere meldekort uten å få trekk i utbetaling er mandag klokken 23.00 en uke etter at du kunne ha levert meldekortet. Du ringer Nav på 55553333 på mandag, de registrerer manuell meldedato. Da vil du ikke få trekk, selv om du leverer mer enn en uke for sent. Men du vil ikke få utbetaling før du har fått ny bak-ID. Du ringer banken og bestiller ny bank-ID. Når du har bank-ID, leverer du meldekortet og får utbetaling neste dag. Anonymkode: 080ee...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar Ordne deg bank id appen på telefonen, det gjør du over nettet og tar kanskje noen minutter. Gratis å bruke og du trenger ikke å ha bankid brikke i hånden. Anonymkode: 12dc3...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #7 Del Skrevet 1. februar Lever meldekort på papir direkte hos NAV-kontoret. Anonymkode: d5135...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #8 Del Skrevet 1. februar Veileder kan også levere meldekort for deg, så fremt dere har avtalt det. Ville ringt kontaktsenteret og bedt vedkommende om å ta kontakt med deg. Anonymkode: 6f2cc...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #9 Del Skrevet 1. februar MinID? Om du ikke har det tar det ikke mange dager å få det Anonymkode: 3715b...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå