Gå til innhold

Hvor ofte snapper du med venninne(r) som bor langt vekke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har to venninner som jeg har mistet mer og mer kontakt med siden vi gikk ut av videregående og vi flyttet hver til vårt. Får kanskje en tilfeldig, upersonlig snap fra de i uka. Lurer litt på om vennskapet egentlig er litt over? Vi har ikke kontakt noe andre steder enn snap, annet enn at vi møtes kanskje en gang eller to i året når hun er i byen.

Anonymkode: ecb0a...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke mange gangene i uka. Er veldig lite aktiv på sosiale medier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oftest en tilfeldig snap en gang annenhver uke. Så plutselig ha en dag der vi snapper og chatter mye. Så blir det ofte stilt noen uker igjen. Vi møtes en gang i året og er veldig klare med hverandre om at vi vil holde kontakten og at vennskapet er viktig :)

Anonymkode: 9cf5d...f24

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har to venninner som jeg har mistet mer og mer kontakt med siden vi gikk ut av videregående og vi flyttet hver til vårt. Får kanskje en tilfeldig, upersonlig snap fra de i uka. Lurer litt på om vennskapet egentlig er litt over? Vi har ikke kontakt noe andre steder enn snap, annet enn at vi møtes kanskje en gang eller to i året når hun er i byen.

Prøver du selv å bidra til å ta kontakt? Har en venninne der jeg er den som er på.. Slitsomt.. 

Anonymkode: 1a15e...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Prøver du selv å bidra til å ta kontakt? Har en venninne der jeg er den som er på.. Slitsomt.. 

Anonymkode: 1a15e...e84

Ja, det gjør jeg. Men vil på en måte ikke sende for mye i forhold til hvor mye de sender. Så jeg sender også stort sett bare en gang i uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min beste venninne og jeg sees kanskje hver 3 måned men snappes stort sett 1-2 ganger per dag. Fint å vite hva hun driver med, synes jeg. 

Anonymkode: d44e6...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her snappes vi stort sett daglig. Treffes rundt en gang i året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sporadisk. Når man flytter så får man en hverdag og omgangskrets på den kanten og det er ikke alltid det er lett å huske på å vedlikeholde alle vennskap hele tiden. 

Nå er jeg snart 40 og vennskapet med mine bestevenninner fra hjemstedet mitt er sånn at vi har sporadisk kontakt men når vi møtes så tar vi opp tråden der vi slapp, det er befriende å slippe å føle et press på å ha kontakt hele tiden, for livet skjer og man kan ikke gå rundt med dårlig samvittighet om det blir noen uker mellom hver gang man har kontakt. 

Anonymkode: c37b7...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har streak på snart 1000 dager.

Sender snap hver eneste dag, og har kortere eller litt lengre chattesamtaler ett par ganger i uka. Møtes 1-3 ganger i året.

Anonymkode: 0c0d7...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...