AnonymBruker Skrevet 1. februar #21 Del Skrevet 1. februar Biff med ovnsstekte grønnsaker 😊 Anonymkode: e98f9...07d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #22 Del Skrevet 1. februar Skoleboller med pisket krem og varm kakao. Anonymkode: 68de4...bd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #23 Del Skrevet 1. februar To skiver brød med en stor karbonade, sprøstekt løk, sure agurker og ketchup på, en yoplait-yoghurt med svisker og en liten klase blå druer. Nydelig, selv om det ikke direkte kan kalles for "middag", så er det mat og det holder for meg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 1. februar #24 Del Skrevet 1. februar Ikveld bestilte jeg meg ramen, dumplings og bao + popping boba ✨🙌🏼 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 1. februar #25 Del Skrevet 1. februar På lørdager liker jeg å lage noe enkelt. Stort sett blir det pizza, enten jeg lager den selv eller det blir en frossenpizza. I dag har jeg spist tidlig middag på Burger King, da jeg var på farten. Senere på kvelden er det potetgull og sjokolade. Noen ganger bare sjokolade. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #26 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Her blir det biff med hasselbakte poteter, asparges og bernaise-saus. Klart om en halvtime. Namnam... Anonymkode: 7e2e3...0f1 Hasselbakt?? 😂😂 Anonymkode: e9f61...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #27 Del Skrevet 1. februar Går i vann og snus Anonymkode: 4cf87...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 1. februar #28 Del Skrevet 1. februar Litt tidligere vart det svin indrefilet med kantarellsaus, og no er det potetgull😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #29 Del Skrevet 1. februar Hjemme aleine. Blir nachos og dip tex mex style Anonymkode: e84ef...d74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #30 Del Skrevet 1. februar Sjokolade!! Anonymkode: fc0a7...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladebanan Skrevet 1. februar #31 Del Skrevet 1. februar Det ble ost og kjeks i kveld. I aller enkleste variant. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #32 Del Skrevet 1. februar Jeg har hatt entrecôte med bakt potet til middag. Skulle gjerne hatt smågodt til dessert, men jeg er på slankere Anonymkode: b2bf5...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 1. februar #33 Del Skrevet 1. februar sjokoladebanan skrev (1 minutt siden): Det ble ost og kjeks i kveld. I aller enkleste variant. 😅 Ikke sjokoladebanan altså? 😄 Fra Minde sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladebanan Skrevet 1. februar #34 Del Skrevet 1. februar Ikke i kveld 🤣 Ble sjokolade fra stratosfamilien istedet. +++ noe annet 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ubulu Skrevet 1. februar #35 Del Skrevet 1. februar Glemte å spise middag igjen😅 Blir nok en gryterett fra Toro, var tilbud på Coop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #36 Del Skrevet 1. februar Aleine i kveld, mannen på helgetur og ungdommen hos venner. Etter dagens gjøremål og kjøring rakk jeg en treningsøkt. Orker ikke lage noen voldsom middag, så da ble det hjemmelaget protein-minipizza. På samme lest som protein rundstykker. Kjapt og overraskende godt. Anonymkode: a70a3...39a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #37 Del Skrevet 1. februar I kveld koser jeg meg med terteskjell m/ fiskepudding, selskaps-erter og reker i hvit saus. Dette har vært en av mine favoritt-retter helt siden første gang jeg fikk det servert. Det var som forrett i min brors konfirmasjon for over 40 år siden 😄 Anonymkode: b42b3...858 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 1. februar #38 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Her blir det biff med hasselbakte poteter, asparges og bernaise-saus. Klart om en halvtime. Namnam... Anonymkode: 7e2e3...0f1 Hasselback poteter, mener du vel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #39 Del Skrevet 1. februar Tacovariant. Hver Lørdag. Anonymkode: 94af2...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #40 Del Skrevet 1. februar Spaghetti bolognaise med en proteinpudding til dessert. Har hatt ferie noen uker og spist veldig mye, særlig søtsaker, så nå prøver jeg å stramme inn fra i dag. Spiste mindre pastaporsjon em hva magen egentlig ønsket seg ... Anonymkode: 03e5e...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå