AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Er det andre som har utbetalt bare 27000-28000 i mnd? Årslønna er på 530 000 og jeg føler meg så alene i å tjene så dårlig. Det var mitt valg. Jeg tjente bedre før da jeg kunne jobbe i et yrke jeg er utdannet til (bachelor),men måtte bytte jobb pga. praktiske årsaker i familien og jobber nå i et yrke hvor det kun kreves vgs. Er heller ingen gode utsikter for å tjene noe særlig mer og har ikke noen plan for å få bedre lønn heller.. Anonymkode: 816d2...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Det er ikke så ille. Mange har ingenting eller dagpenger❤️ Jeg er 4-5 tusen over deg og har mye igjen hver måned. Hus og bil. Anonymkode: 69a38...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden 530k er jo ikke så ille. Er du sikker på at skattetrekket ditt er riktig? Anonymkode: 70fd7...7a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Mannen jobber på lager og har utbetalt ca 30 000. Jeg har AAP og får 18 000 Anonymkode: e7520...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Nei, selvfølgelig er du ikke alene om det. Anonymkode: 99a51...e5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Virker som du betaler litt mye i skatt? Anonymkode: 6d734...8d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå