Gå til innhold

Fantaserer du om ungdomskjæresten

FruVillvin

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som fantasere om ungdomskjæresten? Vi hadde aldri sex- men han var veldig god til å kysse og han var utrolig kjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan av og til ta meg i å savne sexen (var sammen fra vi var 18 til vi var 20 år). Han var alltid kjempehard og klarte alltid flere runder i sengen. Han jeg endte opp med klarer aldri mer enn 1 runde.

Anonymkode: 84270...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke. Det er et tilbakelagt kapittel.

When I'm done with them, I'm done.

Forhold tar slutt av en grunn, og den grunnen betyr at de ikke er minneverdige for meg. Det er ikke det noe jeg går rundt og tenker på.

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt. Hadde gjerne ligget med henne. Hun er singel nå etter noen år som gift, men hun virker ikke intr. i å treffes. Sånn er livet. Synd, for hun var utrolig kåt.

Anonymkode: 83581...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hender,  men det var veldig uskyldig.  Feriforelskelse, og i et land der videre kontakt den gangen virket umulig.  

Anonymkode: 17b29...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tenker på han fra tid til annen. Vi var fram og tilbake i altfor mange år, så vet at vi ikke passer sammen sånn egentlig. Fikk snap av han senest i dag 🤪 

Anonymkode: b0381...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg savner yppige, faste pupper og stramme kropper fri for cellulitter 😍

Anonymkode: eb465...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Absolutt. Hadde gjerne ligget med henne. Hun er singel nå etter noen år som gift, men hun virker ikke intr. i å treffes. Sånn er livet. Synd, for hun var utrolig kåt.

Anonymkode: 83581...4d0

Riktig svar👍

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, jeg savner yppige, faste pupper og stramme kropper fri for cellulitter 😍

Anonymkode: eb465...db2

Feil svar👎

Anonymkode: 1c247...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaæei vil jeg si. Hadde det ikke så bra på den tiden jeg var sammen med min første skikkelige kjæreste. Men vi var litt mer utforskende enn det min nåværende er. Har fått forespørsel fra ham, da han tydeligvis savner sexen vi hadde, men foruten oral så savner jeg ikke sexen med ham. 😅 Siden vi begge var uerfarne,  ble vi formet av hva vi likte, så derfor er nok han den som har gitt meg best oral, men bortsett fra det savner jeg ikke noe. Har det bedre med meg selv i dag.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...