FruVillvin Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Er det flere enn meg som fantasere om ungdomskjæresten? Vi hadde aldri sex- men han var veldig god til å kysse og han var utrolig kjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Kan av og til ta meg i å savne sexen (var sammen fra vi var 18 til vi var 20 år). Han var alltid kjempehard og klarte alltid flere runder i sengen. Han jeg endte opp med klarer aldri mer enn 1 runde. Anonymkode: 84270...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Overhodet ikke. Det er et tilbakelagt kapittel. When I'm done with them, I'm done. Forhold tar slutt av en grunn, og den grunnen betyr at de ikke er minneverdige for meg. Det er ikke det noe jeg går rundt og tenker på. Endret 2 timer siden av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Absolutt. Hadde gjerne ligget med henne. Hun er singel nå etter noen år som gift, men hun virker ikke intr. i å treffes. Sånn er livet. Synd, for hun var utrolig kåt. Anonymkode: 83581...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Det hender, men det var veldig uskyldig. Feriforelskelse, og i et land der videre kontakt den gangen virket umulig. Anonymkode: 17b29...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Hadde aldri noe ungdomskjæreste. Min kone er min første partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Tenker på han fra tid til annen. Vi var fram og tilbake i altfor mange år, så vet at vi ikke passer sammen sånn egentlig. Fikk snap av han senest i dag 🤪 Anonymkode: b0381...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Ja, jeg savner yppige, faste pupper og stramme kropper fri for cellulitter 😍 Anonymkode: eb465...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #9 Del Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Absolutt. Hadde gjerne ligget med henne. Hun er singel nå etter noen år som gift, men hun virker ikke intr. i å treffes. Sånn er livet. Synd, for hun var utrolig kåt. Anonymkode: 83581...4d0 Riktig svar👍 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, jeg savner yppige, faste pupper og stramme kropper fri for cellulitter 😍 Anonymkode: eb465...db2 Feil svar👎 Anonymkode: 1c247...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladebanan Skrevet 31 minutter siden #10 Del Skrevet 31 minutter siden Njaæei vil jeg si. Hadde det ikke så bra på den tiden jeg var sammen med min første skikkelige kjæreste. Men vi var litt mer utforskende enn det min nåværende er. Har fått forespørsel fra ham, da han tydeligvis savner sexen vi hadde, men foruten oral så savner jeg ikke sexen med ham. 😅 Siden vi begge var uerfarne, ble vi formet av hva vi likte, så derfor er nok han den som har gitt meg best oral, men bortsett fra det savner jeg ikke noe. Har det bedre med meg selv i dag.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå