AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Skrevet 1. februar Jeg er en 22 år gammel jente I fjor tok jeg opp en del privatlån på en Facebookgruppe som jeg vet uansvarlig og tok mer en jeg trengte, samtidig som at det ble en ond sirkel hvor jeg måtte låne for å betale tilbake. Nå har det rammet meg skikkelig. Jeg har betalt en stor del selv, men det er rundt 30 000 kr igjen, og dette har jeg ikke råd til å betale. Det har vært svært høye renter. De truer meg, og å utsette er svært vanskelig, noen har vært på døren min, og til og med nevnt trusler. Dette har vært for mye for mine mentale helse og jeg ser ingen vei ut, ingen som kan hjelpe meg. Jeg får ikke lån heller. Jeg vil bare dø, det er et vondt miljø å være i, og jeg er livredd for hva som kommer til å skje. Jeg har søkt mange jobber uten svar, den jeg har nå er det for lite behov i denne perioden. Anonymkode: f770c...049
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Skrevet 1. februar Har du ingen familie eller venner som kan hjelpe deg? Anonymkode: 90a03...eb0 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Skrevet 1. februar Du må nesten få noen som står deg nær til å hjelpe deg. Forstår du er i en ond sirkel, men vær åpen om det overfor de nærmeste så ordner det seg nok. Anonymkode: 2e8c7...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en 22 år gammel jente I fjor tok jeg opp en del privatlån på en Facebookgruppe som jeg vet uansvarlig og tok mer en jeg trengte, samtidig som at det ble en ond sirkel hvor jeg måtte låne for å betale tilbake. Nå har det rammet meg skikkelig. Jeg har betalt en stor del selv, men det er rundt 30 000 kr igjen, og dette har jeg ikke råd til å betale. Det har vært svært høye renter. De truer meg, og å utsette er svært vanskelig, noen har vært på døren min, og til og med nevnt trusler. Dette har vært for mye for mine mentale helse og jeg ser ingen vei ut, ingen som kan hjelpe meg. Jeg får ikke lån heller. Jeg vil bare dø, det er et vondt miljø å være i, og jeg er livredd for hva som kommer til å skje. Jeg har søkt mange jobber uten svar, den jeg har nå er det for lite behov i denne perioden. Anonymkode: f770c...049 Blir du utsatt for reelle trusler så er politiet stedet du kontakter og ikke kg. Anonymkode: 404b6...c25 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå