AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Kjære hundeeiere. Kan dere være så snille og plukke opp møkka til hundene deres ? Det ligger møkk over alt langs veier og stier. Tenker dere ikke på alle som kommer etter dere ? Barn,oss andre,hunder som tråkker i det,ruller seg i det,spiser det ? Det ødelegger så mye av turgleden. Personlig må jeg ofte kjøre hjem med en stinkende hund innsmurt din hunds møkk,prøve alt jeg kan for å unngå å få det på meg selv og i bilen. Vel hjemme er det å hive alt hundeutstyret i vaskemaskinen og hunden i dusjen. Min hund har ganske mye pels og jeg er kronisk syk og allerede utmattet etter å gitt hunden sin tur.Men,hjemme starter da den jobben. Jeg tar ofte med poser og plukker andres møkk når det er helt uunngåelig å gå pga mye møkk. Går med nesa i bakken med fokus på å unngå møkk og kanskje være heldig med å avverge at hunden min plutselig hiver seg ned og gnir seg godt inn i møkka til hunden din. Jeg har mye mer lyst til å nyte naturen rundt meg og synet av en glad hund på tur. Kan du ikke gjøre som meg og alltid ha med hundeposer ? Please ? Anonymkode: f8b16...ace 4 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Hvis du synes det er mye hundemøkk nå, så bare vent til snøen forsvinner og våren kommer. Da dukker det opp ruker etter ruker langs veien 🤢 Er selv hundeeier og plukker alltid opp. Koster meg ikke en kalori engang 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar Mardina skrev (På 1.2.2025 den 18.35): Hvis du synes det er mye hundemøkk nå, så bare vent til snøen forsvinner og våren kommer. Da dukker det opp ruker etter ruker langs veien 🤢 Er selv hundeeier og plukker alltid opp. Koster meg ikke en kalori engang 😄 Ekspander Det hendte nettopp her, snøen forsvant og mye hundebæsj kom fram. Dette er trist, for jeg føler jeg blir assosiert med de som ikke plukker opp når jeg er ute med min hund. MEN, jeg plukker ikke opp andres hundebæsj, det orker jeg ikke. Anonymkode: 2e982...fec 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar Skulle ønske jeg kunne sette opp kamera i nabolaget for å finne ut hvem som fortjener å få de digre, bløte bæsjene som alltid ligger igjen servert på egen dørmatte. 💩 Anonymkode: af049...354 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 1. februar #5 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 18.44): Det hendte nettopp her, snøen forsvant og mye hundebæsj kom fram. Dette er trist, for jeg føler jeg blir assosiert med de som ikke plukker opp når jeg er ute med min hund. MEN, jeg plukker ikke opp andres hundebæsj, det orker jeg ikke. Anonymkode: 2e982...fec Ekspander Plukker ikke opp andre hunder sin bæsj jeg heller. Det er ikke mitt ansvar. Men ja, jeg kjenner absolutt på den følelsen av å bli uglesett når all bæsjen kommer fram på våren 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar Jaaaa helt enig. Er også hundeeier og er rimelig sjokka når jeg går tur med min hund og ser dritt etter alle andre hunder (late og sløve eiere). Det er så utrivelig og vemmelig. Var en periode noen lot hunden sin drite rett rundt vår og naboenes innkjørsler og da må jeg innrømme jeg plukka opp for folk som gikk forbi tråkka i det. Endre opp med at jeg høytrykkspylte og så har jeg hatt eddik på området (vet ikke om det har vært grunnen til at det ikke drites der nå da). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #7 Del Skrevet 1. februar Enig, jeg plukker alltid opp, med mindre det er fjerde gangen i løpet av turen og alt som kommer ut er en bitteliten pellet. Så lurer jeg også på hva folk mater hundene sine, for det er jo massevis av svære klatter med rennedrit. Anonymkode: 743e3...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #8 Del Skrevet 1. februar Det skal dessverre ikke mye til. Man trenger bare én hundeeier som går samme tur med hunden to ganger om dagen hele vinteren, så får man 180 bæsjer på tre måneder når snøen smelter, på grunn av én hundeeier som ikke gidder å plukke opp, og da ser det ut som om ingen plukker opp når 95% av hundeeiere faktisk gjør det. Et par-tre late hundeeiere er nok til å ødelegge et helt turområde. Er selv hundeeier og syns det er det ekleste som fins når folk ikke plukker opp. Anonymkode: 37b44...43e 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #9 Del Skrevet 1. februar Enig. Det er avskyelig. I går tråkket jeg nesten på en klatt som lå midt på fortauet. Ikke på siden, men MIDT i fortauet, og snø har det ikke vært her på flere uker. Det er tydelig at slike eiere ikke gidder å ta hensyn til andre og har null ansvarsfølelse. Men, selv om man ikke bryr seg om andre, så er det likevel logisk å plukke opp etter hunden sin. Man går jo ofte de samme rutene, og plukker man ikke opp så risikerer man å tråkke i dritten til sin egen hund. Oddsen for at det skjer øker for hver dag man ikke plukker opp. Man kan derfor konkludere med at slike eiere ikke bare mangler ansvarsevne. De er også stokk dum. Har to hunder selv som elsker å virre rundt i grøftekantene med nesa i bakken, og synes det er skikkelig ekkelt å gå tur nå. Anonymkode: 71f11...c65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #10 Del Skrevet 1. februar Plukker alltid opp. En sjelden gang kanskje jeg går tom eller har glemt. I slike tilfeller bruker jeg blader, pinner osv for å flytte dritten godt gjemt under en busk. Ellers så går jeg tilbake på neste tur og plukker opp. Anonymkode: 132cc...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #11 Del Skrevet 1. februar Kan vi slutte å dra alle hundeeiere over en kam please? Som en over her nevner, det skal ikke mer til en noen ytterst få hundeeiere som går tur med hundene sine på en plass, så blir det ekstremt med møkk. 3 bikkjer, tre ganger om dagen = 9 kladder om dagen. Ila en uke, så blir det definitivt mye igjen etter "få" hunder. Jeg plukker alltid opp etter min, ligger det en ruke like ved, om ikke den er fryst fast selvfølgelig, plukker jeg opp den også. Ingen tvil om at det er ekkelt, ufyselig, what have you, men de fleste hundeeiere gjør som de skal. Heldigvis. Anonymkode: 5bd95...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #12 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 22.57): Kan vi slutte å dra alle hundeeiere over en kam please? Som en over her nevner, det skal ikke mer til en noen ytterst få hundeeiere som går tur med hundene sine på en plass, så blir det ekstremt med møkk. 3 bikkjer, tre ganger om dagen = 9 kladder om dagen. Ila en uke, så blir det definitivt mye igjen etter "få" hunder. Jeg plukker alltid opp etter min, ligger det en ruke like ved, om ikke den er fryst fast selvfølgelig, plukker jeg opp den også. Ingen tvil om at det er ekkelt, ufyselig, what have you, men de fleste hundeeiere gjør som de skal. Heldigvis. Anonymkode: 5bd95...c45 Ekspander Hvor leser du at alle hundeeiere får skylda ?? Anonymkode: f8b16...ace 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #13 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 22.57): Kan vi slutte å dra alle hundeeiere over en kam please? Som en over her nevner, det skal ikke mer til en noen ytterst få hundeeiere som går tur med hundene sine på en plass, så blir det ekstremt med møkk. 3 bikkjer, tre ganger om dagen = 9 kladder om dagen. Ila en uke, så blir det definitivt mye igjen etter "få" hunder. Jeg plukker alltid opp etter min, ligger det en ruke like ved, om ikke den er fryst fast selvfølgelig, plukker jeg opp den også. Ingen tvil om at det er ekkelt, ufyselig, what have you, men de fleste hundeeiere gjør som de skal. Heldigvis. Anonymkode: 5bd95...c45 Ekspander Vi må kunne snakke om dette uten at vi som plukker opp blir fornærma og føler oss truffet. Jeg er enig i at det er helt grusomt å gå tur nå. Anonymkode: 96e94...baa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #14 Del Skrevet 6. februar Plukker opp når jeg går i parker osv. ikke ellers. Hunden min gjør fra seg helt inni busker, står ikke å leter etter dem ved røttene til busker Anonymkode: 9e97c...087 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #15 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 19.00): Plukker opp når jeg går i parker osv. ikke ellers. Hunden min gjør fra seg helt inni busker, står ikke å leter etter dem ved røttene til busker Anonymkode: 9e97c...087 Ekspander Du er et problem. Mine hunder ønsker å gå et godt stykke unna stien, gjerne hvor gresset er litt høyt. Både jeg og mine hunder tråkker derfor i dritten til din hund fordi du ikke gidder å ta ansvar. Oddsen for at din hund tråkker i sin egen dritt under buskene, går også opp hver gang du ikke plukker opp. Kjempesmart. Anonymkode: 71f11...c65 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #16 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 19.00): Plukker opp når jeg går i parker osv. ikke ellers. Hunden min gjør fra seg helt inni busker, står ikke å leter etter dem ved røttene til busker Anonymkode: 9e97c...087 Ekspander Samme her! Anonymkode: ba1e2...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #17 Del Skrevet 6. februar Mardina skrev (På 1.2.2025 den 18.35): Hvis du synes det er mye hundemøkk nå, så bare vent til snøen forsvinner og våren kommer. Da dukker det opp ruker etter ruker langs veien 🤢 Er selv hundeeier og plukker alltid opp. Koster meg ikke en kalori engang 😄 Ekspander Snøen? Den har forsvunnet Plukker for øvrig alltid opp, men er drittlei (høh) de som ikke gjør det. Anonymkode: eb257...c79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. februar #18 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 19.25): Snøen? Den har forsvunnet Plukker for øvrig alltid opp, men er drittlei (høh) de som ikke gjør det. Anonymkode: eb257...c79 Ekspander Masse snø her. Ikke alle bor på Vestlandet vettu 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #19 Del Skrevet 6. februar Mardina skrev (På 6.2.2025 den 19.29): Masse snø her. Ikke alle bor på Vestlandet vettu 😄 Ekspander Hver gang jeg ser bilde fra lufteturer på islagte veier, så tenker jeg for meg selv at jeg aldri igjen skal klage over bergensregnet 😅 Anonymkode: beb01...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. februar #20 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 19.45): Hver gang jeg ser bilde fra lufteturer på islagte veier, så tenker jeg for meg selv at jeg aldri igjen skal klage over bergensregnet 😅 Anonymkode: beb01...249 Ekspander Det er nok lurt 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå