AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Hei. Jeg har di siste månedene fått en nær kompis som jeg har fått vite har store rykter på seg å ha voldtatt noen. Ryktene virker veldig lite troverdige da di går på flere jenter han skal ha voldtatt som skal ha anmeldt og fått sakene henlagt på bevisets stilling. Han har vist meg bevis på at han aldri har vært anmeldt for noe og forklart meg bakgrunnen til hvorfor di som sprer disse ryktene har gjort det. Jeg syns han virker veldig troverdig men ville aldri påstått til andre at ryktene er løgn uansett hvor lite jeg tror på dem. Da jeg syns det er feil når ingen andre en han og di jentene kan vite 100% sikkert. Men jeg syns det er veldig vanskelig at jeg blir dømt for å henge med han fordi han har disse ryktene. Jeg har også bedt andre jeg kjenner som har videre spredt disse ryktene la være å gjøre det da det er såpass alvorlige ting at det bør man ikke spre videre uten å vite med sikkerhet. Og det å ha fått det gjenfortalt av andre som ikke er involvert er ikke å vite med sikkerhet! Dette sier jeg ikke fordi jeg kunn vil skjerme han siden jeg syns han virker uskyldig. Men jeg syns det generelt er en U ting å spre sånt om andre når det kunn er ett rykte. Di det gjelder og som påstår disse tingene tenker jeg har full rett til å fortelle det til hvem du vil. Og selv om jeg ikke tror det er sant ville jeg aldri påstått at di løy eller ment at di ikke skulle fortelle det videre. Men jeg syns alle tredjeparter og folk som kunn har hørt disse tingene skal la være å spre det videre. Jeg blir nå veldig sett ned på for å beskytte en voldtekts mann. Samtidig så syns jeg at uansett om han FAKTISK hadde gjort det og jeg hele veien hadde vært tydelig på at jeg ikke syns det han hadde gjort var greit at ingen bør se ned på meg eller mene negativt om meg for å være venn med han. I di sine øyne er jeg jo venn med en som faktisk har voldtatt. Men jeg skjønner ikke logikken i at jeg i det tilfelle hadde vært ett dårlig menneske så lenge jeg var tydelig på at jeg ikke syns det han evt hadde gjort var greit. Bare fordi jeg var venn med han? Folk kan jo ha flere sider og folk som gjør sånne ugjerninger trenger også mennesker rundt seg for å forandre seg så da skjønner jeg ikke at det skulle vært mitt ansvar å skulle ta avstand til den personen på grunn av feil personen har gjort? nå virker det veldig som jeg egentlig tror han er skyldig og jeg føler meg veldig trygg på at han ikke er det grunnet mange av påstandene fra jentene om anmeldelser som aldri har kommet inn. (Man kan jo selvfølgelig ha blitt voldtatt uten å anmelde. Men da påstår man jo ikke å ha anmeldt flere ganger) Men jeg vil påpeke dette scenarioet også fordi jeg lurer veldig på disse tingene: hva hadde du syns om en person som var venn med en som hadde voldtatt noen? Hvis den personen ikke støttet handlingen hans? hva hadde du syns om en person hadde sagt di syns det er feil å viderespre rykter om voldtektsanklager på bakgrunn av at det er alvorlig og di eneste som evt bør få spre dette videre er di som er involvert/di som har hørt det fra di som er involvert? Ville du syns det var feil av denne personen? Syns du folk som er anklagd for sånt ikke fortjener at man tier om det. Selv om du aldri har hørt påstandene fra noen som var involvert men kunn tredjeparter? Syns du det er riktig at man sprer sånt videre og behandler den anklagde dårlig kunn basert på tredjepartens ord? Ville du tenkt at denne personen prøver å beskytte en voldtektsmann? Jeg syns dette er så vanskelig jeg føler ikke jeg har gjort noe galt med å være venn med han. Og jeg syns ikke at hadde han faktisk gjort det her syns jeg ikke jeg skal dømmes for å være venn med han. En person er ikke handlingene sine og jeg hadde i det tilfelle på ingen måte syns handlingen hans var greit og ville vært tydelig på det. Men jeg syns ikke jeg hadde gjort noe galt ved å være venn med han Anonymkode: 9cfc1...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Flere jenter har uavhengig av hverandre anmeldt han for voldtekt? Anonymkode: 22ea5...06f 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar TS her har forresten selv blitt voldtatt men kunne aldri blitt sint på en person for å være venn med voldtektsmannen min så lenge di tok avstand til handlingen han gjorde mot meg/ikke syns det han gjorde var greit eller forsvarte det han gjorde. Eller så lenge di aldri hadde påstått at jeg løy om traumet mitt så hadde jeg ikke dømt di for å være venn med han selv om det nok hadde vært vanskelig inni meg at folk liker å omgåes han Anonymkode: 9cfc1...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar Har flere anmeldt ham uavhengig av hverandre? De færreste voldtekter blir til tiltale, pga manglende bevis og etterforskning. Ville tatt det som bevis på at han snakker sant. Anonymkode: 99e32...fe8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Del Skrevet 1. februar 80% av alle anmeldte voldtekter blir henlagt, og kun 1% av anmeldte voldtekter ender i fellende dom. 4 av 5 anmelder aldri voldtekten. Anonymkode: d0a3b...b55 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar Er dere veldig unge? Det er så mye skrivefeil osv at det er litt vanskelig å ta dette seriøst, men det er jo ikke bra om han driver å voldtar jenter. De fleste er jo klar over at de aller, aller fleste voldtektsanmeldelser blir henlagt, så det er kanskje derfor han fortsetter..? Anonymkode: 6572f...96c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #7 Del Skrevet 1. februar Det er flere som har anmeldt han? Da snakker nok minst en av de sant. Det er veldig vanskelig å bevise voldtekt, det skjer ofte likevel. 1/5 kvinner har opplevd det Anonymkode: 76ed7...8dd 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 1. februar #8 Del Skrevet 1. februar Hvordan kan han bevise at han aldri er blit anmeldt? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #9 Del Skrevet 1. februar Er vennskapet med ham verdt det å ødelegge forholdet ditt til andre? De færreste voldtekter blir anmeldt og svært få voldtektsmenn blir dømt. Når det går så mange rykter om en person og flere jenter ville jeg vært skeptisk. Innlegget ditt ville vært lettere å lese om du kunne luke ut noen av skrivefeilene. Di som du gjentar hele tiden er ikke et ord, det heter de. Anonymkode: 7ea02...df9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #10 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare at du legger dette på seksualitet... voldtekt er vold, sex er sex. Anonymkode: ee2b9...738 Jeg fant ikke overtemaet vold så da bare tok jeg seksualitet siden jeg ikke fant det. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er vennskapet med ham verdt det å ødelegge forholdet ditt til andre? De færreste voldtekter blir anmeldt og svært få voldtektsmenn blir dømt. Når det går så mange rykter om en person og flere jenter ville jeg vært skeptisk. Innlegget ditt ville vært lettere å lese om du kunne luke ut noen av skrivefeilene. Di som du gjentar hele tiden er ikke et ord, det heter de. Anonymkode: 7ea02...df9 Dysleksi! Pippi Lotta skrev (8 minutter siden): Hvordan kan han bevise at han aldri er blit anmeldt? AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er flere som har anmeldt han? Da snakker nok minst en av de sant. Det er veldig vanskelig å bevise voldtekt, det skjer ofte likevel. 1/5 kvinner har opplevd det Anonymkode: 76ed7...8dd AnonymBruker skrev (18 minutter siden): 80% av alle anmeldte voldtekter blir henlagt, og kun 1% av anmeldte voldtekter ender i fellende dom. 4 av 5 anmelder aldri voldtekten. Anonymkode: d0a3b...b55 Han har aldri blitt anmeldt han tok meg med ned på politistasjonen for å bekrefte dette for meg. Jeg vet at anmeldelser ofte ender som hendlagt selv om det er sant. Problemet er at jentene påstår di har anmeldt han flere ganger når han aldri har hatt en anmeldelse på seg… Jeg syns det er rart å lyve om å ha anmeldt. Da er det vel mer logisk å si at man ikke orket å anmelde for det er jo veldig normalt. Men her har du løyet om å ha anmeldt han. Anonymkode: 9cfc1...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #11 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Flere jenter har uavhengig av hverandre anmeldt han for voldtekt? Anonymkode: 22ea5...06f 3 bestevenninner han har kranglet med sier de anmeldte for voldtekt der ene voldtekten skal ha skjedd på ett tidspunkt han var i utlandet også endret til at det skjedde måneden før Anonymkode: 9cfc1...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #12 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg fant ikke overtemaet vold så da bare tok jeg seksualitet siden jeg ikke fant det. Dysleksi! Han har aldri blitt anmeldt han tok meg med ned på politistasjonen for å bekrefte dette for meg. Jeg vet at anmeldelser ofte ender som hendlagt selv om det er sant. Problemet er at jentene påstår di har anmeldt han flere ganger når han aldri har hatt en anmeldelse på seg… Jeg syns det er rart å lyve om å ha anmeldt. Da er det vel mer logisk å si at man ikke orket å anmelde for det er jo veldig normalt. Men her har du løyet om å ha anmeldt han. Anonymkode: 9cfc1...19e Her har DE* løyet Anonymkode: 9cfc1...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #13 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): 3 bestevenninner han har kranglet med sier de anmeldte for voldtekt der ene voldtekten skal ha skjedd på ett tidspunkt han var i utlandet også endret til at det skjedde måneden før Anonymkode: 9cfc1...19e Hadde vært forsiktig når han har som vane å omgås sånne folk. Anonymkode: ee2b9...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #14 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg fant ikke overtemaet vold så da bare tok jeg seksualitet siden jeg ikke fant det. Dysleksi! Han har aldri blitt anmeldt han tok meg med ned på politistasjonen for å bekrefte dette for meg. Jeg vet at anmeldelser ofte ender som hendlagt selv om det er sant. Problemet er at jentene påstår di har anmeldt han flere ganger når han aldri har hatt en anmeldelse på seg… Jeg syns det er rart å lyve om å ha anmeldt. Da er det vel mer logisk å si at man ikke orket å anmelde for det er jo veldig normalt. Men her har du løyet om å ha anmeldt han. Anonymkode: 9cfc1...19e Han tok deg med på politistasjonen og så fortalte politiet deg at han aldri er anmeldt? Kan du forklare meg hvordan dette utspilte seg? Anonymkode: a7ffa...a3d 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 1. februar #15 Del Skrevet 1. februar Historier som aldri har skjedd på KG igjen. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #16 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): TS her har forresten selv blitt voldtatt men kunne aldri blitt sint på en person for å være venn med voldtektsmannen min så lenge di tok avstand til handlingen han gjorde mot meg/ikke syns det han gjorde var greit eller forsvarte det han gjorde. Eller så lenge di aldri hadde påstått at jeg løy om traumet mitt så hadde jeg ikke dømt di for å være venn med han selv om det nok hadde vært vanskelig inni meg at folk liker å omgåes han Anonymkode: 9cfc1...19e Jeg kunne aldri vært venn med noen som er anklaget for voldtekt av flere. Jeg klarte heller ikke ha noe med vennene til min overgriper å gjøre, når de valgte være venn med han til tross for at de viste hva han hadde gjort mot meg. Jeg var ikke sint på dem, men jeg vil ikke være venn med noen som har en holdning om "du begikk overgrep mot venninna vår og ødela livet hennes, men så lenge du ikke gjør det mot oss så er du kul"... Anonymkode: e6322...e5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 1. februar #17 Del Skrevet 1. februar Tråden er ryddet for avsporing og flyttet fra underforumet Seksualitet. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:41 #18 Del Skrevet søndag kl 19:41 Når så mange melder da mener jeg at det lyser rødt flagg lang vei. Ble selv voldtatt og forsøkt drept. Voldtekten henlagt og fyren fikk 4 måneder for drapsforsøket. Har voldtatt 5 damer etter meg og han slipper unna hver gang pga for dårlige beviser. Neste kan bli deg TS. Anonymkode: 251e2...cb8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:56 #19 Del Skrevet søndag kl 19:56 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Når så mange melder da mener jeg at det lyser rødt flagg lang vei. Ble selv voldtatt og forsøkt drept. Voldtekten henlagt og fyren fikk 4 måneder for drapsforsøket. Har voldtatt 5 damer etter meg og han slipper unna hver gang pga for dårlige beviser. Neste kan bli deg TS. Anonymkode: 251e2...cb8 Ts skriver vel at det allerede har vært henne også. Rystende uten å være overraskende det du skriver 💔 Anonymkode: 599e1...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå