Gå til innhold

Tips til gode trenings-BH-er i store størrelser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!
Jeg sliter litt med å finne gode treningsbh-er. Jeg er ganske overvektig, men det er jo ikke akkurat rundt under puppene at fettet i størst grad legger seg. Jeg finner forsåvidt treningstopper som passer puppene, men da blir omkrets alt for stort, eller omvendt. 
Noen som har tips til hvor jeg kan lete? Siste bh jeg kjøpte var str 80J, bare for å gi en pekepinn på størrelse

Anonymkode: 6c65b...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Prøvd shock absorber? 

Anonymkode: e4adb...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøvd shock absorber? 

Anonymkode: e4adb...1f3

Nei, det har jeg ikke, jeg skal sjekke ut!
tusen takk for tips. 
Mulig det er jeg som er dårlig til å lete, for har ikke kommet over den eller andre som faktisk operer med bh-størrelser og som i tillegg går opp i litt større cup. 
-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til Shock Absorber har Freya gode sports-BH-er i store størrelser. Jeg har kjøpt fra Timarco. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er smal under, og større over, og bruker fra Change. Der er det både omkrets og cup som med vanlige BH-er, som løser mye av dette her. Veldig fornøyd her, men kjøper når det er 30-50% av som de har regelmessig, og helst så nært 50% som mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ullvott skrev (44 minutter siden):

I tillegg til Shock Absorber har Freya gode sports-BH-er i store størrelser. Jeg har kjøpt fra Timarco. 

Daisy-love skrev (43 minutter siden):

Jeg er smal under, og større over, og bruker fra Change. Der er det både omkrets og cup som med vanlige BH-er, som løser mye av dette her. Veldig fornøyd her, men kjøper når det er 30-50% av som de har regelmessig, og helst så nært 50% som mulig. 

Takk for tips! Da vet jeg litt mer hva jeg skal lete etter og kan se etter. 
Hittil har jeg trent med en som gir fryktelig dårlig støtte, noe som ødelegger litt treningsgleden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...