AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Hei! Jeg og min bestemor skal reise hjemover i morgen, hun kan ikke med fly å blir raskt stressa over feil. Jeg har glemt å ordne seter for jeg vanligvis ordner på flyplassen men nå har norwegian ordnet automatisk seter hvor vi ikke sitter ved sidne av hverandre og når jeg prøver å bytte så kommer det «tekniske feil» er det mulig å bytte på selve flyplassen? Anonymkode: c01b4...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Du kan spørre i skranken eller ved gaten om det finnes noe ledig ved siden av, ellers er du prisgitt at noen som kanskje har betalt for setene er villige til å bytte. Anonymkode: a79e0...f01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du kan spørre i skranken eller ved gaten om det finnes noe ledig ved siden av, ellers er du prisgitt at noen som kanskje har betalt for setene er villige til å bytte. Anonymkode: a79e0...f01 Takk, jeg har ringt de og de har byttet seter sier de å jeg har betalt for det men fortsatt har de ikke oppdatert seg, vet du noe om det tar lenhre tid før de oppdaterer seg?:) Anonymkode: c01b4...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk, jeg har ringt de og de har byttet seter sier de å jeg har betalt for det men fortsatt har de ikke oppdatert seg, vet du noe om det tar lenhre tid før de oppdaterer seg?:) Anonymkode: c01b4...546 Har du sjekket inn, og står det fortsatt ikke seter samlet på boardingkortene? Ta isåfall kontakt med skranken og vis til at du har betalt for nye seter. Anonymkode: a79e0...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå