AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg må få vasket bilen, og lurer på hvordan det er å kjøre gjennom en bilvask nå når det er ca -5C. Må jeg tørke bilen etterpå? Og hva er den beste bilvasken? Jeg har gammel bil, så det er ikke så farlig med børstevask og riper. Har mest behov for at den blir spylt under. Ser de har Circle K her som har underspyling med i standardvasken til 249. Ellers er det YX, Shell og Esso. På Shell virker det som den rimeligste vasken til 249 ikke har underspyling, og Shell og YX finner jeg ingenting om. Anonymkode: e0b74...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Det rimeligste er selvvask. Ikke like enkelt å rengjøre under, men kan gjøre det oftere. Å vaske når det er noen minusgrader går greit. Blir det svært kaldt kan vindu, dører, speil osv fryse. Unngå å bruke for mye krefter. Slå av automatisk folding av speil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Ikke vask bil i minusgradet eller effektive minusgrader. Jeg vaska nil ved nullgrader, alt av pakning og drit frøs på turen hjem. Anonymkode: 3d39b...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke vask bil i minusgradet eller effektive minusgrader. Jeg vaska nil ved nullgrader, alt av pakning og drit frøs på turen hjem. Anonymkode: 3d39b...8c3 Hehe, for sent Men sola tiner det nok i morgen, så da får jeg tørke det av. TS Anonymkode: e0b74...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå