Gå til innhold

Hvilket kondom-merke liker dere best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
blaffen skrev (22 minutter siden):

Virker ikke som du forstår, med glatte kondomer kunne vi like gjerne droppet penetreringen for dama sin del.

Huh? Du mener at damer kun liker penetrering av grove, fillete peniser? 

Jeg hater knudrete kondomer, de føles som en raspe i åpningen og jeg blir både øm og sår 😐 For tykk kondom føles også ubehagelig, gnikker mer i skjeden enn at den glir på en måte... Jada, selv med glidemiddel! 

Så her gjelder det tynne kondomer, egentlig uansett merke, den mannen synes passer han best 😊

Anonymkode: 6bc03...0b8

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Huh? Du mener at damer kun liker penetrering av grove, fillete peniser? 

Jeg hater knudrete kondomer, de føles som en raspe i åpningen og jeg blir både øm og sår 😐 For tykk kondom føles også ubehagelig, gnikker mer i skjeden enn at den glir på en måte... Jada, selv med glidemiddel! 

Så her gjelder det tynne kondomer, egentlig uansett merke, den mannen synes passer han best 😊

Anonymkode: 6bc03...0b8

Du må nesten lese det opprinnelige spørsmålet. Også må du i det minste *prøve* å huske på at folk er forskjellige. Grunnen til at det selges både knudrete *og* glatte kondomer er at folk har forskjellige preferanser. Selv om du liker de glatte er det noen som liker de knudrete. Selv kjenner jeg egentlig ikke forskjell på knudrete eller glatt men det gjør dama så da får hun velge.

• Nyttig 1
AnonymBruker
blaffen skrev (6 minutter siden):

Du må nesten lese det opprinnelige spørsmålet. Også må du i det minste *prøve* å huske på at folk er forskjellige. Grunnen til at det selges både knudrete *og* glatte kondomer er at folk har forskjellige preferanser. Selv om du liker de glatte er det noen som liker de knudrete. Selv kjenner jeg egentlig ikke forskjell på knudrete eller glatt men det gjør dama så da får hun velge.

..... og hun velger?

Anonymkode: c3c2f...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...