AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Skrevet 1. februar Og hvorfor, er det formen, tykkelsen, størrelsen eller annet som er viktigst? Anonymkode: c3c2f...5d5
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Skrevet 1. februar Jeg synes kondomer fra gratiskondomer.no er bra. De fås i flere varianter og størrelser. Dog ikke uten lateks, men jeg har ikke allergi mot det. Anonymkode: 02200...099
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Skrevet 1. februar My size pga det brede utvalget av str. Anonymkode: c193e...a7a
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): My size pga det brede utvalget av str. Anonymkode: c193e...a7a Da antar jeg at du er mann? Hvilket merke synes damer er best? Anonymkode: c3c2f...5d5
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da antar jeg at du er mann? Hvilket merke synes damer er best? Anonymkode: c3c2f...5d5 Kvinne. Anonymkode: c193e...a7a
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Skrevet 1. februar Er det så få som bruker kondom her? Anonymkode: c3c2f...5d5
AnonymBruker Skrevet 1. februar #7 Skrevet 1. februar Brukte bare RFSU Thin da jeg brukte kondom tidligere. Enkelt å få tak i over alt… Anonymkode: ca204...7c2
Kristian Skrevet 1. februar #9 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): My size pga det brede utvalget av str. Anonymkode: c193e...a7a Enig, enklere få riktig størrelse.
AnonymBruker Skrevet 1. februar #10 Skrevet 1. februar Den med jordbær"smak" fra gratiskondomer. Behagelig og ikke den vanlige "latex"lukta Anonymkode: e051c...f28
AnonymBruker Skrevet 1. februar #11 Skrevet 1. februar RFSU beyond thin. Eventuelt vanlig thin. Anonymkode: 7db76...c06
AnonymBruker Skrevet 1. februar #12 Skrevet 1. februar Kjenner damer om kondomet er knudrete? Jeg synes det virker mest som en gimmick. Anonymkode: 31169...187
blaffen Skrevet 1. februar #14 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjenner damer om kondomet er knudrete? Jeg synes det virker mest som en gimmick. Anonymkode: 31169...187 Dama gjør det. Trenger ikke gummi lenger men da vi fortsatt trengte det brukte vi durex pleasuremax(eller pleasureme). Durex fordi deres standardstørrelse er en størrelse over RFSU(som er ubehaglig trang for meg) og den knudrete fordi med de glatte/ultratynne kjente ikke dama noe som helst.
AnonymBruker Skrevet 1. februar #15 Skrevet 1. februar blaffen skrev (1 time siden): Dama gjør det. Trenger ikke gummi lenger men da vi fortsatt trengte det brukte vi durex pleasuremax(eller pleasureme). Durex fordi deres standardstørrelse er en størrelse over RFSU(som er ubehaglig trang for meg) og den knudrete fordi med de glatte/ultratynne kjente ikke dama noe som helst. Trodde det var noe av poenget. Flere kvinner sier de ikke merker noe forskjell med kondom, så at dama di sier at hun ikke merket noe som helst må jo være bra det! Anonymkode: c3c2f...5d5
AnonymBruker Skrevet 1. februar #16 Skrevet 1. februar Jeg har heldigvis en normert penis, og det gjør det enkelt å finne kondomer fra rfsu, overalt. Anonymkode: dccde...6a0 1
Jdz Skrevet 1. februar #18 Skrevet 1. februar My Size eller Magnum by Trojan pga størrelse og passform. Synes ikke disse ultratynne kondomene gjør noe særlig forskjell og de kommer sjelden i min størrelse.
Even Tuell Skrevet 1. februar #19 Skrevet 1. februar Litt forskjellig ... avhengig av humør og tenning: - ESX Air Thin for de dagene man vil komme nærmest (pun intended) - Pasante Extra Safe, tykt kondom for de dagene man er så kåt at man ikke vil holde ut så lenge uten "hjelp" - ESX Black Latex for de dagene man er litt kinky og vil bli kjæresten på en stor svart kuk Hvorfor holde seg til bare ett merke og type? Kondomer trenger ikke være kjedelige. Gjør noe morsomt ut av det, bytt litt på, gjør det til en greie. 2
blaffen Skrevet 1. februar #20 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trodde det var noe av poenget. Flere kvinner sier de ikke merker noe forskjell med kondom, så at dama di sier at hun ikke merket noe som helst må jo være bra det! Anonymkode: c3c2f...5d5 Virker ikke som du forstår, med glatte kondomer kunne vi like gjerne droppet penetreringen for dama sin del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå