AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Videoer av denne typen. Er det mulig å få tak i bare lyden for å lagre som lydfil? Er snakk om lydfil som jeg vil bruke som ringetone på telefonen. Anonymkode: 4af8b...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Det pleier jo stå hvilken sang de har brukt, så er bare å laste ned den. Anonymkode: 7be05...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 11.41): Det pleier jo stå hvilken sang de har brukt, så er bare å laste ned den. Anonymkode: 7be05...94c Ekspander Kan være helt spesielle akustiske versjoner etc. Noen videoer finnes neppe tilgjengelig for nedlasting fordi det egentlig ikke er en sang i vanlig forstand. Anonymkode: 4af8b...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar Dersom det ikke er alternativ for nedlasting av lyden eller videoen, så kan du bruke screen recorder for å lagre den på din telefon. Når jeg skal lage en lydfil av en video overfører jeg til PC og bruker programmet Audacity. Tipper det finnes langt enklere måter å gjøre det på, men i tilfelle du ikke får flere svar så er det i alle fall en mulighet. Anonymkode: bc20c...4a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 10. februar #5 Del Skrevet 10. februar https://www.savethevideo.com/home Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå