AnonymBruker Skrevet 1. februar #21 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja det er det samme vi er blitt fortalt på bup. Sønnen har kun adhd, men mye kan også minne om høytfungerende autisme, på samme måte som det kan gå motsatt vei… For vår del hadde vi ikke blitt overrasket over noen av delene, men føler det er mest som stemmer med adhd… eller det kan godt være hun er innenfor «normalen» men bare har det vanskelig på noen områder… Får vel bare svar om vi klarer å få igjennom en utredning. TS Anonymkode: e4fc9...ce7 Jeg var faktisk helt sikker på at jeg hadde asperger - helt til jeg forstod hvor likt det er ADHD og forskjellene. Ja, du får ikke noe svar uten utredning. Ut i fra det du skriver høres det mer ut som asperger enn ADHD. Husk at to søsken kan ha samme diagnose og symptomer/utfordringer utarter seg veldig forskjellig. Jeg kan ikke gi noe annet råd enn å kommunisere med datteren din i forhold til evnt andre utfordringer/være våken selv, og ha dialog med skole og evnt BUP/fastlege for veiledning. Anonymkode: ad4d8...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå