Janina83 Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar En influenser jeg syns det er verdt å følge ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Hvem er hun, og hvorfor er hun verdt å følge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kemz Skrevet 4. februar #3 Del Skrevet 4. februar Mitt inntrykk er at hun gjentar seg selv i det uendelige og skryter av hvor «dyp» hun er. Men egentlig så holder hun på med typisk ADHD oversharing, og baksnakker de nye vennene sine i Spania. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 19. februar #4 Del Skrevet 19. februar Virker som hun er så mye alene…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 19. februar #5 Del Skrevet 19. februar Er det hun der venninna til pilotfrue? Evt eks venninne…🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 2. mars #6 Del Skrevet 2. mars J_1990 skrev (På 19.2.2025 den 23.11): Er det hun der venninna til pilotfrue? Evt eks venninne…🤷🏻♀️ Venninne til pilotfrue, vet ikke om de er eksvenninner eller venninner. Hun er bare en hjemmeværende mamma hvor mannen jobber i Spania? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 4. mars #7 Del Skrevet 4. mars MsFri skrev (På 2.3.2025 den 21.03): Venninne til pilotfrue, vet ikke om de er eksvenninner eller venninner. Hun er bare en hjemmeværende mamma hvor mannen jobber i Spania? Eller tar jeg feil? Søstera til Lasse tufte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå