Gå til innhold

Christine Tufte

Anbefalte innlegg

Gjest Janina83
Skrevet

En influenser jeg syns det er verdt å følge ❤️ 

Skrevet

Hvem er hun, og hvorfor er hun verdt å følge? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mitt inntrykk er at hun gjentar seg selv i det uendelige og skryter av hvor «dyp» hun er. Men egentlig så holder hun på med typisk ADHD oversharing, og baksnakker de nye vennene sine i Spania.

• Liker 9
  • Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Virker som hun er så mye alene…. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det hun der venninna til pilotfrue? Evt eks venninne…🤷🏻‍♀️

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
J_1990 skrev (På 19.2.2025 den 23.11):

Er det hun der venninna til pilotfrue? Evt eks venninne…🤷🏻‍♀️

Venninne til pilotfrue, vet ikke om de er eksvenninner eller venninner. Hun er bare en hjemmeværende mamma hvor mannen jobber i Spania? Eller tar jeg feil?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
MsFri skrev (På 2.3.2025 den 21.03):

Venninne til pilotfrue, vet ikke om de er eksvenninner eller venninner. Hun er bare en hjemmeværende mamma hvor mannen jobber i Spania? Eller tar jeg feil?

Søstera til Lasse tufte 

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hun flytter iallfall fra Spania nå, vet jeg.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er hun ikke venninne med Julianne lenger?

• Liker 1
Skrevet
Purple Diamond skrev (4 timer siden):

Er hun ikke venninne med Julianne lenger?

Nei, hun har rotet bort alle venninnene hun hadde i starten. Tar Julianne sitt parti her faktisk selv om jeg ikke har så stor respekt for hennes væremåte heller.

• Liker 3
Skrevet
Treplussto skrev (5 timer siden):

Nei, hun har rotet bort alle venninnene hun hadde i starten. Tar Julianne sitt parti her faktisk selv om jeg ikke har så stor respekt for hennes væremåte heller.

Oisann! 

• Liker 1
Skrevet
Mio-lio skrev (På 4.3.2025 den 17.17):

Søstera til Lasse tufte 

Det er hun ikke 😂

• Liker 1
Skrevet

God kveld damer. 

Christine her. Jeg fikk tilsendt bilder av kommentarene her inne og måtte inn og lese selv. Litt av noen historier dere serverer, men dessverre så er det løgn. Minner om at jeg var ansatt på oppdrag for barnevernet frem til mars 25. Så hvis jeg hadde rømt noe sted så har de både fullt personnummer, telefonnummer og adresse her i Spania slik at de kan kontaktet meg. 

Hadde det vært behov for at noen måtte ta vare på mine biologiske barn så hadde jeg aldri fått lov til å låne andres i 8 år og i tillegg få lønn for det. Man kan si mye om barnevernsystemet i Norge. Men der går grensa.

Det dere kaller brente broer kaller jeg å velge hvem som skal få innpass i sitt liv. Noe jeg dog fronter mye da jeg vet hvor bra man får det hvis man velger de positive folka man har ting til felles med i livet sitt. Vi har kanskje bare ulik formuleringer akkurat her? 

Men at jeg er direkte og ikke tåler baksnakking og drittslenging og tar det med den det gjelder det er riktig. Dette fordi jeg er et voksent menneske som ikke lar meg pirke på nesa av usannheter. Jeg ønsker nemlig å få slutt på den slags oppførsel da dette ikke er en verden jeg ønsker at mine barn skal vokse opp i. Tviler på at barna deres hadde vært så stolte hvis de visste hvem som skjulte seg bak anonyme brukere. 
Tenk at dere er med på å lage aksept for å skrive sånn om mennesker. Tenk om noen en dag skriver sånt til deres barn! Er mann en som slenger med leppa og lager historier så er det klart det gjør vondt å få sannheten servert. Det har jeg full forståelse for. 

Hadde dog vært kult å være i familie med Olaf Tufte. Da hadde jeg nok fått sponset tufte klær😃 Jeg har aldri sagt vi er i familie, men kanskje jeg skal begynne med det. Dere har jo fått servert mye løgner dere sprer videre for andre, så kanskje Olaf ville trodd på det hvis han hørte det nok ganger? 

Sjalu på en med alvorlig sykdom er ganske sykt hvis noen er det. 

Hvis jeg oppfattes som farlig her nede så er jammen folk flinke til å skjule det. De få som trekker seg unna meg har god grunn til det. Dårlig adferd får konsekvenser. 

Veldig spent på hva jeg har anmeldt skolen for? 

At jeg ble anmeldt av en foresatte som nylig kom ut fra psykiatrisk avdeling er riktig. Men politiet så fort hvem dette mennesket var og saken ble borte. Jeg har ikke engang vært i avhør. Men for all del. Spania er jo kjent for å være litt trege så hvem vet. Hadde jeg blitt anmeldt for noe alvorlig hadde de både tatt meg inn til avhør, tatt passet mitt og passet på hvor jeg oppholder meg. Samtaler har blitt tatt opp og det finnes mange vitner som kan bekrefte alt så jeg hadde ikke vært redd for å komme til avhør heller.

Jeg kan godt svare på hvorfor jeg bor her🤩 Vi elsker sol og varme og har fått venner for livet. Barna elsker å gå på skole her og elsker både skolen, lærere og medelever. 

Hvorfor jeg ikke tør å dra hjem til Norge? Fordi jeg ikke er så glad i kulden. Jeg har fysiske utfordringer som gjør at det stabile været her nede gjør at kroppen min fungerer veldig mye bedre❤️ Også ønsker vi å utforske et nytt land og ny kultur.

Send meg gjerne en snap så kan vi snakke litt om nettvett. Snakke om hvor dumt det er å la seg lure og skrive løgner om andre mennesker du verken kjenner eller at informasjonen kommer fra parter involvert. 

Deres kontoer er nye her. Samlet gjeng som ønsker å trakassere? Trolle sammen på nett for å få det til å se troverdig ut når dere er flere. Jeg laget meg en konto for ikke så lenge siden selv for å kunne rapportere trolling på nett. Da jeg finner det uspiselig og syns synd på de som blir offer for den generasjonen som gjemmer seg bak et tastatur og skriver løs for å føle seg bedre selv. I grunn ganske trist å bruke tiden sin på det. 

Til alle dere andre som leser dette. Husk at det alltid finnes minst to sider av en sak og husk hvor farlig det er å spre videre det dere får servert som en sannhet. Det er faktisk straffbart også! Husk at ingen forum er anonyme, for alle IP adresser kan spores. 

Som du så fint skriver over. Karma!! 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er et ryddet for ryktespredning.

Måne, admin.

Skrevet

Spesielt at Christines svar får stå, men at resten er slettet? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Treplussto skrev (9 timer siden):

Spesielt at Christines svar får stå, men at resten er slettet? 

Enig.. Det har jo ingen sammenheng med noe sånn som det nå står.

• Liker 4
Skrevet
MzMe skrev (1 time siden):

Enig.. Det har jo ingen sammenheng med noe sånn som det nå står.

Nei, nå ser hun fornuftig ut bortsett fra at hun henger ut ei uskyldig dame med psykiatrisk avdeling. 
Hun er så opptatt av nettvett, men kanskje hun skal leve etter egne regler fremfor å sitte å snakke seg selv opp og alle andre ned foran barna. Aldri noe galt med henne, men likevel har hun ødelagt flere familier her i Albir på svært kort tid. 
Det er ikke annenhåndsinformasjon, jeg har vært utsatt for henne selv, og er langt fra alene. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Sikkert Christine som har rapportert de andre innleggene.

Til å snakke så mye stygt om andre er hun ikke så god på å stå i kritikk selv. Og til å være så opptatt av å fortelle i annenhver setning hvor reflektert hun er, er det relativt store mangler i refleksjon og selvinnsikt....

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Jupiter123 skrev (3 minutter siden):

Sikkert Christine som har rapportert de andre innleggene.

Til å snakke så mye stygt om andre er hun ikke så god på å stå i kritikk selv. Og til å være så opptatt av å fortelle i annenhver setning hvor reflektert hun er, er det relativt store mangler i refleksjon og selvinnsikt....

Nei, kritikk tåler hun ikke på noe måte, da er det en lang tirade om hvor stødig hun er og at hun ikke liker baksnakking og uærlige mennesker. Merkelig, siden hun er den mest uærlige personen jeg har møtt. Bare å lese innlegget hennes her, det er løgn fra ende til annen. Hun er to forskjellige personer. En som snakker utad og en som oppfører seg utad. 
Baksnakking driver hun med til og med på snap, så hun har en tendens til å motsi seg selv. 
Et godt råd er å holde avstand! Holde deg selv og barna dine langt unna, for i hennes nærhet får alle gjennomgå. Omtrent ingen som lar barna sine dra hjem til dem. Iallfall ikke på Albirskolen, for her vet alle hva hun har gjort.

• Liker 6
  • 3 uker senere...
Skrevet
Treplussto skrev (På 3.6.2025 den 8.29):

Nei, kritikk tåler hun ikke på noe måte, da er det en lang tirade om hvor stødig hun er og at hun ikke liker baksnakking og uærlige mennesker. Merkelig, siden hun er den mest uærlige personen jeg har møtt. Bare å lese innlegget hennes her, det er løgn fra ende til annen. Hun er to forskjellige personer. En som snakker utad og en som oppfører seg utad. 
Baksnakking driver hun med til og med på snap, så hun har en tendens til å motsi seg selv. 
Et godt råd er å holde avstand! Holde deg selv og barna dine langt unna, for i hennes nærhet får alle gjennomgå. Omtrent ingen som lar barna sine dra hjem til dem. Iallfall ikke på Albirskolen, for her vet alle hva hun har gjort.

Får litt vondt av henne. Jeg skjønte ikke helt hvorfor hun skulle skrive et så langt innlegg litt lengre opp…. Som egentlig ikke var noe…. Og nå så må hun hele tiden presisere at hun ikke er så mye på mobilen…. Fordi hun velger den bort når hun er med barna. Og det er fint det altså, men virker som hun skal gjøre seg bedre enn hun er!!! Men jeg aner ikke for jeg kjenner ikke henne eller noe til henne bortsett fra at hun var venninnen til J.  Men skjønner utifra snap at det eneste (nesten) hun gjør er å trene, trene, trene… og da gjør det ikke noe at det er uten barna? Jaja uansett så liker jeg henne og det virker jo som hun har fått seg noen venninner der nede i Spania.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...