AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Kjøpte et kyllinglår i varmdisken. Prøver å holde litt kontroll på proteininntaket mitt, så trenger bare et ca tall😊 Om det er 20g eller 30g liksom😅 Anonymkode: f551d...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Det er jo umulig å vite uten å vite vekten. Du har store lår og du har små lår. Anonymkode: 54aed...7b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar Tenk at det hadde tatt deg mindre tid å GOOGLE det, enn å lage tråd på kvinneguiden... Kyllinglår fra solvinge sier dette om næringsinnhold: Protein: 17 gr per 100 gr kyllinglår. https://www.solvinge.no/produkter/kyllinglår Anonymkode: 7b8fb...456 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar Kyllinglår fra PRIOR sier: Protein: 21g per 100 gr kyllinglår. https://www.prior.no/produkter/000000005000007839 Kyllinglår fra DEN STOLTE HANE sier: 19 g protein per 100 g. https://www.denstoltehane.no/product/grillede-kyllinglar/ Anonymkode: 7b8fb...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 11.08): Tenk at det hadde tatt deg mindre tid å GOOGLE det, enn å lage tråd på kvinneguiden... Kyllinglår fra solvinge sier dette om næringsinnhold: Protein: 17 gr per 100 gr kyllinglår. https://www.solvinge.no/produkter/kyllinglår Anonymkode: 7b8fb...456 Ekspander Tenk at det hadde tatt deg mindre tid å bare skrive et tall, i stedet for alt det der😂 Jeg ba bare om et ca tall. Jeg vet hvor mye det er pr 100g, men hadde dessverre ikke kjøkkenvekta i lomma på butikken. Og jeg vet da vel ikke hvor mye et lår veier? Men noen vet det sikkert, om det er nærmere 100 eller 200gram🤷♀️ Anonymkode: f551d...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraC Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar Jeg kan bare gi et ca tall, men de kyllinglårene i butikken er vel ganske grei størrelse på. 200(?) gram, men så er det en del bein på også.. Jeg jeg bare ville skrevet 25g, jeg👌25g proteiner altså, i hvert fall om du teller for å være sikker på at du får i deg nok, mtp trening og muskler. Vanskeligere å estimere kalorier og sånn når man skal ned i vekt, men jeg regner med det ikke er saken siden du spurte spesifikt om proteiner😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #7 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 11.20): Tenk at det hadde tatt deg mindre tid å bare skrive et tall, i stedet for alt det der😂 Jeg ba bare om et ca tall. Jeg vet hvor mye det er pr 100g, men hadde dessverre ikke kjøkkenvekta i lomma på butikken. Og jeg vet da vel ikke hvor mye et lår veier? Men noen vet det sikkert, om det er nærmere 100 eller 200gram🤷♀️ Anonymkode: f551d...76f Ekspander Det står jo på pakningen når du kjøper den! I alle dager 😂 Anonymkode: 54aed...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #8 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 11.20): Tenk at det hadde tatt deg mindre tid å bare skrive et tall, i stedet for alt det der😂 Jeg ba bare om et ca tall. Jeg vet hvor mye det er pr 100g, men hadde dessverre ikke kjøkkenvekta i lomma på butikken. Og jeg vet da vel ikke hvor mye et lår veier? Men noen vet det sikkert, om det er nærmere 100 eller 200gram🤷♀️ Anonymkode: f551d...76f Ekspander Noen er 100 gram, noen er 200, noen er 250 gram. Vi aner ikke hva ditt var. Anonymkode: 54aed...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #9 Del Skrevet 1. februar Skal vi gjette på hvor stort låret du kjøpte var? Internett sier: «Et gjennomsnittlig grillet kyllinglÃ¥r (med bein) veier vanligvis mellom 150 og 250 gram, avhengig av størrelsen pÃ¥ kyllingen. Hvis det er uten bein, kan vekten være nærmere 100–150 gram.» Så da får du gjette resten. Anonymkode: a3837...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå