AnonymBruker Skrevet 1. februar 2025 #1 Skrevet 1. februar 2025 Jeg tok full bukplastikk uten sying av magemuskler for 9 dager siden. Har knapt smerter i selve snittet, men har store smerter i et større område på venstre side av magen, 10-15 cm over navlen når jeg står oppreist eller går. Det kommer ikke med en gang jeg retter meg helt opp, men etter rundt 20 sekunder. Er det noen andre som har opplevd dette? Vil det gå over? Anonymkode: 561b8...895
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2025 #3 Skrevet 1. februar 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg tok full bukplastikk uten sying av magemuskler for 9 dager siden. Har knapt smerter i selve snittet, men har store smerter i et større område på venstre side av magen, 10-15 cm over navlen når jeg står oppreist eller går. Det kommer ikke med en gang jeg retter meg helt opp, men etter rundt 20 sekunder. Er det noen andre som har opplevd dette? Vil det gå over? Anonymkode: 561b8...895 Hvorfor spør du ikke der du ble operert? De fleste har åpent for å ringe inn om du har spørsmål. Anonymkode: 02444...e07
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2025 #4 Skrevet 2. februar 2025 Jeg tok en mini-tuck for noen år siden. Hadde et felt som var vondt over tid. Dette hadde fåttt hardere medfart under operasjonen, de er ganske hardhendt når de skal "dra" ting på plass. Gikk over, men satt godt i. Anonymkode: 20ce9...f0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå