AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg fikk en pakke fra Kina i posten, der var det en sølvring. Jeg har aldri bestilt noen ring, så veldig rart. på pakken står det bare på byen i Kina, avsender står med kinesisk skrift. Jeg bestilte en treningstopp fra et nederlandsk firma for 3 uker siden og den har jeg ikke fått enda..Kan det være feil vare jeg har fått? Riktignok var eks kjæresten på ferie I Kina i jula men tror nok ikke at han har sendt noe..Flere med lignende opplevelser? Anonymkode: 5987c...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Kjør Google translate app på avsender og se om de har noe med den bestillingen du venter på å gjøre. Anonymkode: ee514...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Temu og tollkostnader? Temu betaler jo avgifter til Norge. Har du bestilt noe fra en annen nettbutikk som du ikke har mottatt? Anonymkode: ec51b...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Tråden er slått sammen med et tilsvarende emne. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Temu og tollkostnader? Temu betaler jo avgifter til Norge. Har du bestilt noe fra en annen nettbutikk som du ikke har mottatt? Anonymkode: ec51b...348 Fikk regning på digipost på tollkostnader i dag ja. Men jeg bestilte en treningstopp fra et firma i Frankrike for 3 uker siden , og som jeg ikke har mottatt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Er det en nederlandsk eller fransk nettbutikk? Er du sikker på at det ikke er en drop shipping butikk? Anonymkode: e130e...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå