AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Skrevet 1. februar Hei, Er mann 50 og det har nå gått ett år etter brudd fra lenger forhold. Har ikke hatt lyst til å treffe noen siden da, men som jeg kjenner har åpnet seg litt for siste tiden. Men jeg er ikke der at jeg ønsker nytt samboerskap, men mer ei å treffes innimellom for å ha det fint sammen, helst eksklusive. Men jeg kjenner på at jeg er ukjent/usikker på dette nå, det er nytt 10-år for meg og lenge siden sist. Hva er det damer som gjerne treffer mann 50 i hovedsak ser etter og ønsker? For meg er relasjon viktig og verdier, kos og hygge(snill), men også sex, så det må være dame som ønsker det. Leser jo mye her inne om damer 40 + som har en ny "vår" seksuelt, men også mange som føler seg ferdig med det. For meg er det viktig og ønskes inn i type forhold som jeg ser etter nå. Tanken på å navigere i dette føles litt skummelt og jeg har ikke noe ønske om å leite/teste ut/date i det vide og brede, men finne/lete der de er som vil og ønsker det samme som meg. Så i teksten er spørsmålene egentlig hva vil og ser dere damer som gjerne treffer mann 50 etter? Hva slags relasjon/forhold er det dere ønsker ilivet nå? og hvor finner jeg dere som treffer mine preferanser? Anonymkode: d2540...940 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Skrevet 1. februar Hva mener du med eksklusive? Kjærester eller FWB? Damer er like forskjellige som menn er i første omgang. Men til syvende og sist så vil de fleste damer ha en stabil, trofast mann. Meg for eks K48 , ønsker et gjensidig forpliktende forhold med alt som hører til. 😊 Anonymkode: 5aaa9...681 6 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Skrevet 1. februar Er helt uinteressert i den typen lettvint relasjon som du skisserer. Jeg bor ikke sammen med min kjæreste men vi er mye sammen og han er utvilsomt min beste venn, i tillegg til å være min kjæreste. Jeg er glad i sex og nærhet, men nærhet til et annet menneske handler og mye om det mentale. At jeg føler meg trygg, ivaretatt og har det gøy sammen med han er mye viktigere for meg enn det kroppslige i relasjonen. Han er en jeg tror jeg vil le og kose meg med mens vi blir mer og mer gammel og grå. Så det koker vel ned til at det som trumfer alt er at man har det gøy sammen. Anonymkode: aa544...cf2 17 8
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva mener du med eksklusive? Kjærester eller FWB? Damer er like forskjellige som menn er i første omgang. Men til syvende og sist så vil de fleste damer ha en stabil, trofast mann. Meg for eks K48 , ønsker et gjensidig forpliktende forhold med alt som hører til. 😊 Anonymkode: 5aaa9...681 Hei, Takk for svar og spørsmål til avklaring, jeg mener forpliktende der man ikke treffer andre ja, tenker ikke fwb for jeg ønsker mer forpliktende enn det, mer som kjærester der man på sikt ev kan etablere samboerskap, men jeg er ikke der på en stund nå. Stabilt og trofast er akkurat det jeg ser etter. Anonymkode: d2540...940 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Skrevet 1. februar Du ønsker deg en kjæreste 😊 Enklere å bare si det sånn, tror jeg. 👍 Anonymkode: f0d27...c9a 10 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Skrevet 1. februar Søker kjæreste, men ikke samboer. Mulig samboer om mange år når man er TRYGG på relasjonen. har dessuten fortsatt hjemmeboende barn, og før de er ute av redet er samboerskap fullstendig uaktuelt uansett. (Ca 4 år til de er ute). Er ikke på jakt og du finner meg ikke på noen nettsteder eller på byen. tror kanskje det er problemet for mange. De som kanskje kunne vært aktuelle er ganske usynlige. venners venner er vel ofte en god løsning vil jeg tro? Anonymkode: aae28...a00 2 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar #7 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hei, Er mann 50 og det har nå gått ett år etter brudd fra lenger forhold. Har ikke hatt lyst til å treffe noen siden da, men som jeg kjenner har åpnet seg litt for siste tiden. Men jeg er ikke der at jeg ønsker nytt samboerskap, men mer ei å treffes innimellom for å ha det fint sammen, helst eksklusive. Men jeg kjenner på at jeg er ukjent/usikker på dette nå, det er nytt 10-år for meg og lenge siden sist. Hva er det damer som gjerne treffer mann 50 i hovedsak ser etter og ønsker? For meg er relasjon viktig og verdier, kos og hygge(snill), men også sex, så det må være dame som ønsker det. Leser jo mye her inne om damer 40 + som har en ny "vår" seksuelt, men også mange som føler seg ferdig med det. For meg er det viktig og ønskes inn i type forhold som jeg ser etter nå. Tanken på å navigere i dette føles litt skummelt og jeg har ikke noe ønske om å leite/teste ut/date i det vide og brede, men finne/lete der de er som vil og ønsker det samme som meg. Så i teksten er spørsmålene egentlig hva vil og ser dere damer som gjerne treffer mann 50 etter? Hva slags relasjon/forhold er det dere ønsker ilivet nå? og hvor finner jeg dere som treffer mine preferanser? Anonymkode: d2540...940 Jeg er 47,men veldig ungdommelig. Synes menn på 50 er i eldste laget. Så,om jeg mot formodning finner en på 50,må han være skikkelig sunn og sprek. Og ikke minst være positiv med masse livsgnist. Hva mener du med å treffes innimellom ? Jeg er usikker på om jeg vil være samboer igjen,eller om jeg bare trenger finne den rette. Heller mot at jeg trenger å bo alene. Meg finner du kun på tur,helst i skogen. Og på butikken 😄 Jo,er på en seriøs app,men der er det få medlemmer og lite liv. Anonymkode: 02364...61f 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar #8 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er helt uinteressert i den typen lettvint relasjon som du skisserer. Jeg bor ikke sammen med min kjæreste men vi er mye sammen og han er utvilsomt min beste venn, i tillegg til å være min kjæreste. Jeg er glad i sex og nærhet, men nærhet til et annet menneske handler og mye om det mentale. At jeg føler meg trygg, ivaretatt og har det gøy sammen med han er mye viktigere for meg enn det kroppslige i relasjonen. Han er en jeg tror jeg vil le og kose meg med mens vi blir mer og mer gammel og grå. Så det koker vel ned til at det som trumfer alt er at man har det gøy sammen. Anonymkode: aa544...cf2 Hei og takk for svar. Da har jeg nok uttrykket meg uklart, det er akkurat det du beskriver som jeg tenker meg. Det jeg prøver å si er at jeg synes sex i slik forhold som du har er viktig for meg. Jeg ønsker å kommunisere det inn som en verdi slik at man møtes med like forventninger på det området også. Det høres ut som at du har det utrolig fint i et slikt forhold som virker veldig riktig og mye bedre skrevet ut enn jeg klarte... Anonymkode: d2540...940 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #9 Skrevet 1. februar Er 41 og vil egentlig ha en mann jeg kan finne på ting med, men som også har et eget liv som lar meg leve mitt. Jeg har et barn, en hobby som tar litt tid, osv. Elsker sex, så det vil jeg ha mest mulig av 😅 Ikke interessert i noe samboerskap, i så fall må det bli lenge til 😝 Jeg har egentlig gitt opp å finne en mann, så du finner ikke meg noe sted. Anonymkode: 79121...e6d 2 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar #10 Skrevet 1. februar Jeg hadde fint gått inn i en slik relasjon, jeg er litt yngre (39) men har barn og vil ikke bo med en ny mann eller ha inn en "hel ekstrapappa"- jeg vil gjerne bare ha en kjæreste men under ryddige former. Det eneste jeg kan si i forhold til å treffe noen er at det ikke virker å være helt lett for de fleste, med mindre du har en godt opparbeidet sosial sirkel med både single og søkende damer. Det er nok litt du må vasse gjennom slik som oss andre (apper eller datingsider) og det tar bare den tiden det tar å finne noen likesinnede:) Siden jeg er i "kunne tenke meg men MÅ ikke ha"-boksen, så har jeg bare gått på noen få dater, men jeg sliter med motivasjonen og er litt lunken, fordi jeg egentlig har det ganske fint som alenemor:) Håper du finner ei! Anonymkode: fadd8...c23 2 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar #11 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Søker kjæreste, men ikke samboer. Mulig samboer om mange år når man er TRYGG på relasjonen. har dessuten fortsatt hjemmeboende barn, og før de er ute av redet er samboerskap fullstendig uaktuelt uansett. (Ca 4 år til de er ute). Er ikke på jakt og du finner meg ikke på noen nettsteder eller på byen. tror kanskje det er problemet for mange. De som kanskje kunne vært aktuelle er ganske usynlige. venners venner er vel ofte en god løsning vil jeg tro? Anonymkode: aae28...a00 Ja, ser ut som vi er på samme sted og jeg deler akkurat det du skriver. Men slike som du er, som du skriver, ikke så lett å finne/se... er selv heller ikke "på jakt", men er mer åpen for å kunne ha ei å være kjæreste med nå. t.s Anonymkode: d2540...940 2 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar #12 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde fint gått inn i en slik relasjon, jeg er litt yngre (39) men har barn og vil ikke bo med en ny mann eller ha inn en "hel ekstrapappa"- jeg vil gjerne bare ha en kjæreste men under ryddige former. Det eneste jeg kan si i forhold til å treffe noen er at det ikke virker å være helt lett for de fleste, med mindre du har en godt opparbeidet sosial sirkel med både single og søkende damer. Det er nok litt du må vasse gjennom slik som oss andre (apper eller datingsider) og det tar bare den tiden det tar å finne noen likesinnede:) Siden jeg er i "kunne tenke meg men MÅ ikke ha"-boksen, så har jeg bare gått på noen få dater, men jeg sliter med motivasjonen og er litt lunken, fordi jeg egentlig har det ganske fint som alenemor:) Håper du finner ei! Anonymkode: fadd8...c23 Takker for fine ord og råd for veien videre, jeg tenker det samme som deg og må ikke ha og ha ingen ønske om å date rundt eller få en "hel ny pakke" familie. Takk for at du ser hva jeg tenker og ser etter, hvor treffer du din(e) dater hen? t.s Anonymkode: d2540...940
AnonymBruker Skrevet 1. februar #13 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hei, Takk for svar og spørsmål til avklaring, jeg mener forpliktende der man ikke treffer andre ja, tenker ikke fwb for jeg ønsker mer forpliktende enn det, mer som kjærester der man på sikt ev kan etablere samboerskap, men jeg er ikke der på en stund nå. Stabilt og trofast er akkurat det jeg ser etter. Anonymkode: d2540...940 Da ønsker du deg en kjæreste 😊 man kan jo ha et forpliktende forhold uten å bo sammen. Det er det jeg ønsker også i første omgang. Samboerskap kommet etterhvert 😊 Lykke til!😊 Anonymkode: 5aaa9...681 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar #14 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er 41 og vil egentlig ha en mann jeg kan finne på ting med, men som også har et eget liv som lar meg leve mitt. Jeg har et barn, en hobby som tar litt tid, osv. Elsker sex, så det vil jeg ha mest mulig av 😅 Ikke interessert i noe samboerskap, i så fall må det bli lenge til 😝 Jeg har egentlig gitt opp å finne en mann, så du finner ikke meg noe sted. Anonymkode: 79121...e6d Hei, du skriver slik jeg ser det og det ser ut som vi er på samme sted i hva vi ønsker og hvordan. Da erdet veldig dumt at jeg ikke finner slike som deg noested, for det er akkurat det jeg ønsker og søker litt svar på, hvor finner jeg slike som deg uten å komme på samme sted som deg med å gi opp... hvor kan sånne som oss treffe hverandre.. Og du, ikke gi opp.... vi erder/her! t.s Anonymkode: d2540...940 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar #16 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er 47,men veldig ungdommelig. Synes menn på 50 er i eldste laget. Så,om jeg mot formodning finner en på 50,må han være skikkelig sunn og sprek. Og ikke minst være positiv med masse livsgnist. Hva mener du med å treffes innimellom ? Jeg er usikker på om jeg vil være samboer igjen,eller om jeg bare trenger finne den rette. Heller mot at jeg trenger å bo alene. Meg finner du kun på tur,helst i skogen. Og på butikken 😄 Jo,er på en seriøs app,men der er det få medlemmer og lite liv. Anonymkode: 02364...61f Hei, med innimellom så tenker jeg som type kjæreste, alt fra en kveld i uka til kveld med overnatting, en helg sammen, dra på tur, gå en tur, kino/konsert med mat osv.. dvs gjerne treff hver uke, men ingen krise om uka plutselig går fort unna heller og det ble litt mer... jeg tenker mye som deg, er ikke der at jeg ønsker/trenger samboer nå, men vil heller ikke utelukke det med tiden om relasjonen og ønske gjensidig skulle bli sånn uten at jeg føler det nødvendig nå. Kan jeg spørre hva slags app du sikter til? Siden den er seriøs. t.s Anonymkode: d2540...940 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar #17 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tinder. Anonymkode: d4480...ff8 Nei takk t.s Anonymkode: d2540...940 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #18 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Da ønsker du deg en kjæreste 😊 man kan jo ha et forpliktende forhold uten å bo sammen. Det er det jeg ønsker også i første omgang. Samboerskap kommet etterhvert 😊 Lykke til!😊 Anonymkode: 5aaa9...681 Hei, lykke til til deg også!! Hvor søker du det du ønsker? t.s Anonymkode: d2540...940
Stor pike Skrevet 1. februar #19 Skrevet 1. februar Jeg er separert og har hatt kjæreste etter det. Nå er det nettopp tatt slutt og jeg har åndenød. Jeg ønsker virkelig ikke å være alene resten av livet. Jeg er 50+. Jeg må ikke bo sammen eller giftes (selv om jeg liker å være gift) og er overhode ikke interessert i Tinder. Du høres ut som en trivelig fyr. Forventningsfull og samtidig avslappet. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #20 Skrevet 1. februar 40 år og nylig skilt. Jeg er overhode ikke klar for en relasjon til en ny mann, ikke fordi jeg har følelser for eksmannen, men fordi dette er min ti! Jeg trives veldig godt alene, har alt på stell, men ikke plass til en mann akkurat nå. Men skulle det dukke opp en mann på min vei så hadde det ikke blitt samboerskap med mine/dine. Jeg kan se for meg å date, FWB og kjæreste en dag, men det er ikke noe jeg stresser med eller oppsøker. Alt til sin tid og jeg foretrekker relasjoner som oppstår naturlig og som bygges på vennskap og seksuell tiltrekkelse. Oppsøk Datingsider ect, vær aktiv, uredd, sosial og frem på-men ikke desperat. Ha det moro i prosessen:) Anonymkode: 58e40...296 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå