Gå til innhold

Hvordan melde inn mistillit og misnøye i fht styreleder i borettslag gjennom 10 år med vanstyre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvis du tolker de innleggene som "meget aggressiv" så er det mer forståelig hvorfor det er så store konflikter. For de innleggene du beskylder for å være agressive, og "du er sikkert som han" er helt normale innlegg uten det minste spor av aggressivitet, og det er kun du som angriper andre og bruker negative karakteristikker.

Du ba om tanker, men du ba ikke kun om medhold. At noen er uenige i at du skal dra inn personlige krangler/forhold inn på en generalforsamling bør du tåle høre, du kan ikke forvente at alle skal være enige med deg.

Jeg har sittet i styre i mange år, og personlige konflikter, uenigheter mellom naboer og lignende har ingenting på en generalforsamling å gjøre. Slikt behandles utenfor. Og iallefall når det er snakk om personlige konflikter som også behandles i rettsvesenet. Skal du melde inn mistillit mot styreleder må du gå på det konkrete arbeidet som styreleder, som manglende vedlikehold, ulik behandling av andelseiere, økonomistyring og annet som vedkommende gjør som omhandler borettslaget. Pågående privatrettslige tvister lar du politi og rettsvesenet ta seg av.

Anonymkode: 37a9c...e93

Vi får enes om å være uenig. Har aldri skrevet at de personlige konfliktene dras inn i fht problematikken med styret. Det gjør de heller ikke, det håndteres via politiet og norsk lovgivning. At du ikke ser hvordan det oppleves  agressivt å bli prata ned til på den måten flere her inne har gjort for en som er på felgen og skikkelig sliten av terrorisering, det sier mer om dere enn om meg tenker jeg.👍 Skikkelig spnn sparke folk som ligger nede for telling-mentalitet. Det er dritekkelt å lese og jeg skjønner jo hvorfor verden ser ut som den gjør når det finnes slike som dere. Å være bølle og drittsekk er liksom det siste i vinden for tiden.

TS

Anonymkode: 70abb...eac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så barnslig at jeg hadde lempet dritten til bikkja hans på trappa hans når det ikke blir plukket opp. Jeg hadde også ringt politiet hvis det er høylytt fest etter kl. 23. Det finnes lover som regulerer slikt. Hvis du mistenker at han er rusa når han har omsorg for barn, ville jeg meldt bekymring til barnevernet. Gjør alt du kan innenfor lovens rammer for å ramme han, slik han har rammet deg. 

Det finnes vel også et styre og ikke bare en styreleder? Send inn sak til neste styremøte og be om at saken om ulik behandling av vedlikehold blir tatt opp der. Og er det slik at flere synes at fyren burde ryke og reise, burde det være en smal sak å få avsatt vedkommende på neste generalforsamling, 

Anonymkode: 74ed1...767

AnonymBruker
Skrevet

Er det borettslag eller sameie? Ser du bruker begge begrepene. Et borettslag ligger som regel under et boligbyggelag, så da ville jeg tatt kontakt med din BBL avdeling med en bekymringsmelding.

Anonymkode: 2ded7...3b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...