Gå til innhold

Ulykkelig forelsket

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Herregud det suuuuuger å være forelsket når følelsene ikke blir gjengjeldt 💔 😭 Hun er så fantastisk flott dame, vi har god connection, men hun er opptatt og ville neppe vært interessert i meg som noe annet enn en venn uansett. Jeg setter enormt pris på å ha henne som venn, samtidig som det gjør så vondt å vite at det aldri kan bli noe mer. Hver gang jeg treffer henne er det så utrolig hyggelig samtidig som det verker i hele meg, jeg er både glad og ulykkelig på en gang. Hvordan kan jeg forsone meg med at hun aldri vil føle det samme for meg? 😞

Anonymkode: d83c0...137

• Liker 1
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det beste er nok å ta avstand fra henne en periode. Forstår så inderlig godt hvor vondt det er å være ulykkelig forelsket. Ved å opprettholde jevnlig kontakt vil du aldri kunne gi totalt slipp, og du vil ikke kunne være åpen for en annen potensiell partner. 

Anonymkode: 532e4...8c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dropp henne. 

Man må aldri tigge om kjærlighet. 

Dilter du etter så er du underholdning og "kjekt å ha" for henne men du får bare smerte tilbake. 

Det kan hende hun kommer løpende etter deg når du trekker deg bort. Men så fort hun får oppmerksomheten din igjen faller alt tilbake til det gamle. 

#hardtruth

Anonymkode: 4b2e1...1ab

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kutt all kontakt, å ha litt kontakt med henne gjør vondt verre og det vil gjøre det vanskeligere å gi slipp og gå videre.

Jeg forstår deg veldig godt. Jeg er veldig forelsket og han er ikke interessert i et forhold med meg. Han vil være venner og da sa jeg at jeg ikke klarer det pga følelsene. Så jeg kuttet all kontakt...

Anonymkode: 81ef6...3f6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Herregud det suuuuuger å være forelsket når følelsene ikke blir gjengjeldt 💔 😭 Hun er så fantastisk flott dame, vi har god connection, men hun er opptatt og ville neppe vært interessert i meg som noe annet enn en venn uansett. Jeg setter enormt pris på å ha henne som venn, samtidig som det gjør så vondt å vite at det aldri kan bli noe mer. Hver gang jeg treffer henne er det så utrolig hyggelig samtidig som det verker i hele meg, jeg er både glad og ulykkelig på en gang. Hvordan kan jeg forsone meg med at hun aldri vil føle det samme for meg? 😞

Anonymkode: d83c0...137

Siden hun er opptatt så er det ikke så mye du kan gjøre med det dessverre. Er hun opptatt så er hun jo uoppnåelig. 

Ikke ha så mye kontakt med henne. Du trenger å bearbeide disse følelsene. 

Hvor lenge har du hatt det slik? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du spurt henne? Det kan jo hende hun liker deg, du må spørre rett ut, ellers får du aldri vite! Hvordan er dere med hverandre? 

Anonymkode: 09de3...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, er i samme båt, men han jeg liker er singel. Henger med ham flere ganger i uka fordi vi driver med samme hobby, og vi har mye kontakt på Messenger. Jeg vet han ikke vil ha meg, for vi hadde sex en gang og jeg spurte om hva vi drev med og han sa han var fornøyd med forholdet vårt akkurat som det var. Samtidig vet jeg at han prøver å date andre. Det er noe dritt, er vondt og fælt. Sammenligner alle menn med ham 🙈

Anonymkode: 4e0d7...f23

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...