Gå til innhold

Er det menn over 40 som aldri gått på date med en dame?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fordi jeg er en av dem. Bare lurer på om det er flere som er i lignende situasjon? Har dere funnet noe dere brenner for at å ha dame er ikke et tema engang?

Anonymkode: 823a2...b2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Passert 40 for lengst og aldri vært på date, ikke fordi jeg ikke er interessert, har bare dessverre aldri vært aktuelt.

Anonymkode: 29cc6...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på date, hatt kjæreste og et par andre flyktige partnere. Ikke noe langvarig forhold i det hele tatt og ingen date eller noe de siste 7 årene. Anser løpet som kjørt nå.

M 38.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var vel 44 før jeg var på min første date. Nå er jeg 47, og har kun vært på date med ei dame i mitt liv.

Anonymkode: be7cf...53b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man skulle tro at det var noen for alle, med økt antall mennesker på kloden.

Men det blir flere og flere menn som aldri opplever date, nærhet eller å ha sex.

Tror egentlig ikke KG er rett plass å diskutere dette, da slike menn vekker en avsky blant kvinner.

Anonymkode: f0de5...9a6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror egentlig ikke KG er rett plass å diskutere dette, da slike menn vekker en avsky blant kvinner.

Mann her. Dette utsagnet planter du videre rundt, for å bygge opp ditt eget ekkokammer. Temaet har vært diskutert mange ganger, og blir bestandig ødelagt av menn som ikke skjønner hvordan man diskuterer på en konstruktiv måte. 

Anonymkode: 2c660...0e6

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjenner noen sånne. Et par av dem er autister såpass langt ute på spekteret at det aldri har vært spesielt, og kommer nok aldri til å skje heller. Andre er bare veldig sjenerte eller sosialt klønete, så enten så tør de ikke prøve, eller så blir de alltid avvist.

Anonymkode: 9a201...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri vært på en date her, trodde jeg skulle på en date en gang. Men var bare en jente som ville bli kjørt til en annen gutt😅

Anonymkode: 158d7...5d6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Man skulle tro at det var noen for alle, med økt antall mennesker på kloden.

Men det blir flere og flere menn som aldri opplever date, nærhet eller å ha sex.

Anonymkode: f0de5...9a6

Dette. 

Kjøpedamer er løsningen. Bare aldri fortell om det selvfølgelig. 

Anonymkode: 2cff0...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært i ett forhold og flørtet og klønet det til mye i min ungdom nå er jeg opp i årene og alt det dramaet som kommer med og være i et forhold orker jeg ikke foreldre og venner til partner bagasje så har man seg selv og i dette, jeg vil ikke si man går glipp av noe med og ikke date, tvert imot man kan gjøre hva man vil når man vil og slipper og tenke på andre, det andre har man enten nettsider til eller vr spør du meg.

Ja jeg kjenner et par stykker som ikke har vært i nærheten av damer synest ikke det er noe galt med det

Anonymkode: 7d624...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært på det jeg vil kalle date, men har hatt middag på restaurant eller gått lengre turer med kvinner. Men det var ikke i en romantisk kontekst, eller det var med venninner.

Går skryt for at jeg er hyggelig og flink sosialt, så det handler nok ikke om at jeg er en freak - er bare lite flink til å ta romantisk initiativ.

Er 43 år gammel.

Anonymkode: ad57e...e42

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 45.Har også svært lite erfaring med menn.Hvordan skal jeg tørre å ta kontakt med en mann jeg liker?Hva skal jeg si? 

Anonymkode: f571f...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner noen menn som er i 40, 50 og 60 årene som aldri har vært på date. I de fleste tilfellene er disse mennene einstøinger som ønsker å leve for seg selv. 

Endret av Cartman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner en man som aldri hadde vært på date eller hatt kjæreste, sex osv før han møtte dama si når han var 48. 2 år senere nå og de skal gifte seg og hun er gravid, Hun er 39 år. Så, aldri gi opp, hvis det er kjærlighet dere ønsker! 

Anonymkode: 788c5...969

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 17.41):

Dette. 

Kjøpedamer er løsningen. Bare aldri fortell om det selvfølgelig. 

Anonymkode: 2cff0...cda

Da ødelegger dere all sjangse videre med andre damer. Eller ikke all sjangse, for det er damer som gjør det samme. Men de er ustabile ja.

Anonymkode: ced6f...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hva jeg skal si.hvordan jeg skal oppføre meg.og sånn. Så hvordan få det til da?

Anonymkode: 1e4d1...113

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dater ikke noe nå, som dame. Men da jeg var yngre så er min erfaring at når man bare er sosial med mange mennekser, så er det noe som naturlig klikker med noen. Vet ikke om det er personlighet, flaks, eller andre ting. Men jeg er ikke super pen og var også den som prøvde seg. Kroppen ville naturlig prøve seg, å da opplevde jeg et mot i kaoset som er flørt og det der.

Er dere sosiale? 

Anonymkode: ced6f...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...