refill Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Noen som ser på? 🎨🖌️🖼️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ja. Ble overrasket over at Vebjørn Sand, som er en etablert kunstner, er med. Gjestedommeren i 1.episode er ekskona til Nerdrum. Serien har en litt annen oppgave oppbygging enn sist: nå er det de samme malerne hele tiden, men én og én blir eliminert. Før var det ulike malere hver gang, men to gikk videre i hver episode til finalerunden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Liker ikke helt det nye konseptet, men kanskje de ikke fant folk? Vebjørn kommer til å vinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 3 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 3 timer siden Hva syntes dere om at Vebjørn vant første runde? Jeg ble veldig overrasket må jeg innrømme. Nå kan jeg ikke kunst, men jeg liker kunst da, - og jeg har øyne. Jeg klarer ikke se best portrettlikhet der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden refill skrev (2 minutter siden): Hva syntes dere om at Vebjørn vant første runde? Jeg ble veldig overrasket må jeg innrømme. Nå kan jeg ikke kunst, men jeg liker kunst da, - og jeg har øyne. Jeg klarer ikke se best portrettlikhet der.. Jeg syntes ingen av portrettene hadde særlig god portrettlikhet egentlig 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå