refill Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Noen som ser på? 🎨🖌️🖼️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Ja. Ble overrasket over at Vebjørn Sand, som er en etablert kunstner, er med. Gjestedommeren i 1.episode er ekskona til Nerdrum. Serien har en litt annen oppgave oppbygging enn sist: nå er det de samme malerne hele tiden, men én og én blir eliminert. Før var det ulike malere hver gang, men to gikk videre i hver episode til finalerunden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Liker ikke helt det nye konseptet, men kanskje de ikke fant folk? Vebjørn kommer til å vinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 44 minutter siden Forfatter #4 Del Skrevet 44 minutter siden Hva syntes dere om at Vebjørn vant første runde? Jeg ble veldig overrasket må jeg innrømme. Nå kan jeg ikke kunst, men jeg liker kunst da, - og jeg har øyne. Jeg klarer ikke se best portrettlikhet der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 40 minutter siden #5 Del Skrevet 40 minutter siden refill skrev (2 minutter siden): Hva syntes dere om at Vebjørn vant første runde? Jeg ble veldig overrasket må jeg innrømme. Nå kan jeg ikke kunst, men jeg liker kunst da, - og jeg har øyne. Jeg klarer ikke se best portrettlikhet der.. Jeg syntes ingen av portrettene hadde særlig god portrettlikhet egentlig 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå