AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Han kjøper seg en flaske sprit og blir full. Ikke kjempe full, men full nok til at man hører han har drukket en del når han snakker eller måten han er på. Dette er vårt 3 barn, jeg har vondt, sover lite og generelt dårlig form. Fått beskjed om å ta det med ro grunnet rift-sting. Kjenner jeg blir så sint, nå klarer han ikke ta barna om natta da han ikke våkner når han drikker mye. Jeg står igjen med alt. Har jeg rett til å bli sint Anonymkode: 64c0e...cd8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Eh ja. Drikke mye 4 dager etter fødsel er virkelig ikke greit. Noe så ukoselig også. Babyen er ikke en uke gammel en gang første gang han er fyllesyk Anonymkode: cbec2...e80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jupp, du har all rett til å bli sint. Anonymkode: 3f5e5...896 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Ja, du har rett til å bli sint. Er han alkoholiker? Anonymkode: fc429...292 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Selvfølgelig kan du bli sint. Faktisk, så BØR du bli sint! Makan til respektløs oppførsel av han!!! Anonymkode: db8f5...7e4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jnissen Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Det høres ikke bra ut i hele tatt. Tror kona hadde blitt rimelig forbannet om jeg gjorde det. Du burde si ifra at dette ikke er akseptabelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Det der hadde jeg ikke orket, han er jo ett barn selv. Anonymkode: 35fee...c8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han kjøper seg en flaske sprit og blir full. Ikke kjempe full, men full nok til at man hører han har drukket en del når han snakker eller måten han er på. Dette er vårt 3 barn, jeg har vondt, sover lite og generelt dårlig form. Fått beskjed om å ta det med ro grunnet rift-sting. Kjenner jeg blir så sint, nå klarer han ikke ta barna om natta da han ikke våkner når han drikker mye. Jeg står igjen med alt. Har jeg rett til å bli sint Anonymkode: 64c0e...cd8 Antar du egentlig spør om du bør skippe hele fyren, og ja, det bør du. I høyeste grad, denne mannen er virkelig ikke noe å dele livet med. Å være så respektløs, både overfor deg og barna, er grunn for å gjøre slutt på dette forholdet. Kan du søke hjelp og støtte hos noen, enten venninne, venn eller familie? Anonymkode: e8af4...78b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Drikker han for å feire at han har blitt far eller bare fordi han er alkoholiker? Dette er et skikkelig rødt flagg. Kontakt hans familie og be de hjelpe deg siden han drikker. Vedder på at de ikke er klar over at han drikker. Anonymkode: 4e0b8...ea8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Har du foreldre eller andre du kan be om å komme og hente deg og barna her og nå, Ts? Så kan han våkne i morgen, bakfull og ikke vite hvor familien sin er, det tror jeg kan være effektivt. Alternativt, om du kan ringe dine eller hans foreldre og få dem til å komme og overnatte slik at de kan avlaste deg, siden han er for full til å ta ansvar. Da vil hans alkoholmisbruk også komme opp i dagen for familien, noe som han også trenger for å ev. gjøre en endring. Uansett, du kan ikke bo med en mann som drikker så mye når du har barn. Det vil skade deg på sikt, men verre er at det vil skade barna deres! Gratulerer med nyfødte ❤️ Ta vare på deg selv og ungene dine først og fremst, gjør det som er riktig for dere. Denne mannen, han bør du ikke bo med om han ikke blir avholdsmann og går i behandling for de problemene han tydeligvis har som er i ferd med å ødelegge både familien og han. Snakk med helsestasjonen om dette, fastlegen din, familien din og hans og gode venner du stoler på. Det verste du nå gjør er å forsøke å skjule hans alvorlige drikkeproblem, for da er du medavhengig, og det gir ham bare muligheten til å fortsette, fordi du skjuler, dekker over og dermed gjør at han slipper å ta ansvar for de problemene han har. Er du redd han blir aggressiv, kontakt nærmeste Krisesenter. Men her og nå - enten få foreldrene dine eller hans hjem til dere her og nå, slik at de kan ta seg av de andre barna og avlaste deg slik at du kan ta hensyn til din medisinske tilstand etter fødselen! Eller du får dem til å hente deg og alle barna slik at dere er borte når han våkner i morgen. Denne mannen må konfronteres med det at han nå ødelegger både seg selv og familien sin, og at han må søke hjelp for sin rusavhengighet. Anonymkode: 75ad0...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Du kan forresten også be f.eks. hans foreldre komme og hente ham, så kan hans far dra hjem til dem med ham, så slipper du og barna ut i natt. Anonymkode: 75ad0...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Ta og dra derfra, si du må på sykehuset fordi du blør mye. Ring en nabo eller familie for å se til de andre ungene. Han kommer til å bli så flau. Da lærer han. Anonymkode: 64f8e...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han kjøper seg en flaske sprit og blir full. Ikke kjempe full, men full nok til at man hører han har drukket en del når han snakker eller måten han er på. Dette er vårt 3 barn, jeg har vondt, sover lite og generelt dårlig form. Fått beskjed om å ta det med ro grunnet rift-sting. Kjenner jeg blir så sint, nå klarer han ikke ta barna om natta da han ikke våkner når han drikker mye. Jeg står igjen med alt. Har jeg rett til å bli sint Anonymkode: 64c0e...cd8 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han kjøper seg en flaske sprit og blir full. Ikke kjempe full, men full nok til at man hører han har drukket en del når han snakker eller måten han er på. Dette er vårt 3 barn, jeg har vondt, sover lite og generelt dårlig form. Fått beskjed om å ta det med ro grunnet rift-sting. Kjenner jeg blir så sint, nå klarer han ikke ta barna om natta da han ikke våkner når han drikker mye. Jeg står igjen med alt. Har jeg rett til å bli sint Anonymkode: 64c0e...cd8 Ja du har rett til å bli rasende. Men skjønner om du ikke orker krangle. Be om hjelp av noen du stoler på ,la vedkommende blir over natta. Da tenker jeg han blir stressa når han våkner imorgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Er vel krymping da? Anonymkode: c40c3...c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #16 Del Skrevet 51 minutter siden Hender det ofte at han sitter og drikker for seg selv? Drikker han når det er barn tilstede? Jeg hadde sagt at dette var siste gang, om det skjer igjen, så får han komme seg ut, fordi du har mer enn nok med barna, og trenger ikke en forfyllet "partner" i tillegg. Anonymkode: 36227...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #17 Del Skrevet 47 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han kjøper seg en flaske sprit og blir full. Ikke kjempe full, men full nok til at man hører han har drukket en del når han snakker eller måten han er på. Dette er vårt 3 barn, jeg har vondt, sover lite og generelt dårlig form. Fått beskjed om å ta det med ro grunnet rift-sting. Kjenner jeg blir så sint, nå klarer han ikke ta barna om natta da han ikke våkner når han drikker mye. Jeg står igjen med alt. Har jeg rett til å bli sint Anonymkode: 64c0e...cd8 Ja, det har du full rett til! Men, hvorfor får du 3 barn med en som åpenbart er alkoholiker? Eller begynte han sånn plutselig å drikke nå 4 dager etter barn nr 3? Anonymkode: a81f9...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå