Gå til innhold

schizofreni Og barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har vært hos psykolog, de vil vurdere meg som schizofreni, jeg har fått panikk og redd for at barna mine kan bli tatt av barneværnet og har ikke lyst tilbake. Kan barneværnet ta barna fra meg? Erfaringer med det? Jeg bor jo også med mannen min, men han vet ikke dette enda og jeg vil ikke fortelle han noe. 

Anonymkode: 9b487...184

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei. Har vært hos psykolog, de vil vurdere meg som schizofreni, jeg har fått panikk og redd for at barna mine kan bli tatt av barneværnet og har ikke lyst tilbake. Kan barneværnet ta barna fra meg? Erfaringer med det? Jeg bor jo også med mannen min, men han vet ikke dette enda og jeg vil ikke fortelle han noe. 

Anonymkode: 9b487...184

De har gode medisiner som risperidon som er fantastisk. Det er ikke sikkert barna blir tatt fra deg. Fortell dette til mannen din og få hjelp fra psykiater. Be også om opplæring i psykiatrien om hvordan du lever med sykdommen. 

Anonymkode: 4a1c6...fec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Ikke så lenge sykdommen er under sjakk og du og legen har kontroll. Og ungene er ivaretatt. 

Disse tankene kommer av sykdommen. Og det vil være dumt å ikke gå tilbake til legen. Men fortell legen om disse tankene

Anonymkode: 51274...fcf

• Liker 1
Skrevet

ta imot den hjelpen og de medisinene som anbefales, innvolver mannen. Om du ikke drar tilbake derimot kan det jo bli en bekymring til bv om lege er bekymret 

• Liker 1
Skrevet

Men mannen din er vell uansett frisk og i stand til å ta seg av barna om du har noen dårlige perioder? De kommer ikke til å ta fra dere barna deres, dette kan du roe helt ned med. Gå å få behandling og snakk med mannen din.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel større sjanse for at barnevernet blir innblandet hvis du ikke tar imot behandling.

Anonymkode: 77201...aa5

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...