Gå til innhold

Skal jeg fortelle om at kanskje ble lekket gjennom meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For en ukes tid siden hadde jeg en samtale hvor jeg var den som delte informasjonen. Den jeg fortalte det til var berettiget, og måtte også ha adressen, det ble tatt bilder av kartet. Vi var ute, og stod på en gangsti å pratet. 

Det handler om en sammenkomst i naturen, men hvor det er flere rundt oss, samt noen som ofte ødelegger for andre, så vi ville ikke at noen andre skulle vite om at vi skulle bruke området akkurat i helgen. 

Men mens vi står prater så jeg et par personer sitte et stykke unna, på andre siden av veien, noen som kanskje ikke burde høre samtalen. De satt kanskje 30-40 meter bortenfor, de prater også, det er litt lyd av noen biler som kjører forbi og åpen kiosk men ikke mye folk.

Jeg forsøkte å si "hei, jeg synes vi må være mer anonyme" men jeg mener navnet på stedet ble sagt (ikke bare vist på kartet) av den andre. H*n mente de ikke hørte noe. 

Noen dager senere er det plutselig flere som vet, noen har vært der og rotet det til,satt store steiner rundt om og blokkert innkjøring også., Eventen kan ikke finne sted som håpet. 

Det ble nevnt i gruppen at vi er jo mange (ca. 30-40, ikke alle deltar) så det er jo lett at noen får høre noe. Men jeg føler kanskje at det var meg denne gangen. 

Vi flytter hele greia til et annet sted men det blir mindre og ja.. 

Jeg har ikke tenkt så mye på det. Var det på grunn av meg? Tror dere folk vil bli litt sure om jeg forteller? Æsj.. 

Anonymkode: d3c71...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tviler på at informasjonen kommer fra deg. Jeg ville ikke sagt noe så lenge du ikke vet sikkert.

Anonymkode: 96e48...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal dere ha orgie eller narkofest I skogen siden det er så hemmelig?

Anonymkode: 9f7b4...559

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...