AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar Er det noen her som har strikket dette pleddet tidligere?☺️ Skal begynne på pleddet så snart jeg blir ferdig med genseren jeg strikker for øyeblikket, og lurer på hvordan prosessen har vært. Er det lurt å bruke det som et prosjekt over lengre tid? Blir det mye garn til overs i de ulike fargene? Anonymkode: ac534...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:01 #2 Del Skrevet søndag kl 19:01 Jeg har hatt det som tv-strikk, det er jo bare frem og tilbake, med av og til bytte av farger. Brukte ca 3 mnd, men strikket andre ting også i den perioden. Veldig fornøyd med pleddet. Ble litt garn igjen av stripefargene, men finull har jeg alltid bruk for, så ikke noe problem for min del. Anonymkode: d224c...bf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:26 #3 Del Skrevet søndag kl 19:26 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har hatt det som tv-strikk, det er jo bare frem og tilbake, med av og til bytte av farger. Brukte ca 3 mnd, men strikket andre ting også i den perioden. Veldig fornøyd med pleddet. Ble litt garn igjen av stripefargene, men finull har jeg alltid bruk for, så ikke noe problem for min del. Anonymkode: d224c...bf0 Åååå det ser fint ut når du syr i striper på slutten, bruker du forskjellige farger? Brukte du originalfargene? Anonymkode: 46307...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:48 #4 Del Skrevet søndag kl 19:48 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har hatt det som tv-strikk, det er jo bare frem og tilbake, med av og til bytte av farger. Brukte ca 3 mnd, men strikket andre ting også i den perioden. Veldig fornøyd med pleddet. Ble litt garn igjen av stripefargene, men finull har jeg alltid bruk for, så ikke noe problem for min del. Anonymkode: d224c...bf0 Tusen takk for tilbakemeldingen☺️ gleder meg til å begynne med pleddet nå. Anonymkode: ac534...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:49 #5 Del Skrevet søndag kl 19:49 AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 21.19): Er det noen her som har strikket dette pleddet tidligere?☺️ Skal begynne på pleddet så snart jeg blir ferdig med genseren jeg strikker for øyeblikket, og lurer på hvordan prosessen har vært. Er det lurt å bruke det som et prosjekt over lengre tid? Blir det mye garn til overs i de ulike fargene? Anonymkode: ac534...7ed Eg har også lyst å strikke dette. Har du bestemt deg for fargar? Er jo såååå mange fine fargar. Eg vurderer beige bunnfarge, og striper i brunt, oransje, karamell eller noko liknande. Men vil ikkje det skal bli tunge fargar. Får tenke meg godt om Anonymkode: 46307...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:53 #6 Del Skrevet søndag kl 19:53 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Åååå det ser fint ut når du syr i striper på slutten, bruker du forskjellige farger? Brukte du originalfargene? Anonymkode: 46307...bc6 Ja, den lyse varianten, er kjempefornøyd! Anonymkode: d224c...bf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:54 #7 Del Skrevet søndag kl 19:54 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eg har også lyst å strikke dette. Har du bestemt deg for fargar? Er jo såååå mange fine fargar. Eg vurderer beige bunnfarge, og striper i brunt, oransje, karamell eller noko liknande. Men vil ikkje det skal bli tunge fargar. Får tenke meg godt om Anonymkode: 46307...bc6 Jeg valgte rett og slett fargene som er avbildet, da jeg synes det er så fint☺️ var litt redd for å velge «feil» farger, slik at jeg kom til å angre på valget. Er ganske nybegynner som strikker, så jeg synes det kan være litt vanskelig å se for meg hvordan sluttresultatet av det jeg strikker kan bli. Hadde jeg likevel skulle valgt selv, ville jeg nok valgt slike farger som du skriver over her. Hvis bunnfargen er lys nok vil det nok ikke bli for tungt med brunt, oransje og karamellfarger tenker jeg🤩 Anonymkode: ac534...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:09 #8 Del Skrevet søndag kl 20:09 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, den lyse varianten, er kjempefornøyd! Anonymkode: d224c...bf0 takk for svar. Er det to varianter i oppskriften? Ser nydelig ut den lyse. Først tenkte jeg å velge farger sjøl, men de er jo igrunn veldig fint satt sammen i oppskriften. Var det vanskelig å sy i striper? og hvordan gjorde du det for å få en fint kant ved fargeskift? Anonymkode: 46307...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:13 #9 Del Skrevet søndag kl 20:13 Det teppet er såå utrolig fint. Har veldig lyst på det selv Anonymkode: 07838...286 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet søndag kl 20:29 #10 Del Skrevet søndag kl 20:29 Kjempefint pledd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå