AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:09 #41 Skrevet torsdag kl. 17:09 AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 21.38): Finn for all del et sted med en del innflyttere, for små steder er notorisk vanskelige å komme inn i som innflytter. Gapende lokalbefolkning med felleskjøpdress og blikk rett ut I lufta er ikke bare en filmklisjé. Anonymkode: ad5cb...5c4 Fordommer er ingen klisje heller set jeg! De Anonymkode: 5fa33...e0e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:10 #42 Skrevet torsdag kl. 17:10 AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 21.40): Tror du blander med landsby. Er ord som ligner med med to færre bokstaver. Anonymkode: 110fd...cdb Det finns også landsbyer i Norge. Anonymkode: 5fa33...e0e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:23 #43 Skrevet torsdag kl. 17:23 Jeg bor på bygda.og kan si at sladder er på godt og vondt. Og her taper eller vi ner du litt iht hvordan du selv opptrer når du kommer. Kjenner mye bygolk, og de sladrer ikke mindre, på bygda får man lettere vite hva som sladres om. Jeg har valgt å ikke ha nære naboer, og kan trekke meg litt unna. Er du vant til litt mer kan du bo litt tettere på. Noen bygder er værre enn andre. Det finnes stå på folk, og folk som ikke unner hverandre noe. Anonymkode: 42dd8...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå