Yvonne Skrevet 6. februar #101 Del Skrevet 6. februar Jeg angrer for det meste i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:45 #102 Del Skrevet lørdag kl 15:45 AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 0.56): Angrer mest på veterinær utdanningen. Anonymkode: 73d86...2fe Hvorfor det? Anonymkode: 5164f...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:52 #103 Del Skrevet lørdag kl 15:52 Angrer på at jeg fikk barn. Anonymkode: b9f59...505 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:28 #104 Del Skrevet lørdag kl 16:28 Angrer på at jeg ikke takka ja til en jobb Anonymkode: d0ad9...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:43 #105 Del Skrevet lørdag kl 16:43 Angrer på at jeg ikke bare dreit i å jobbe mens ungene var små. Angrer på at jeg slet meg ut på jobb for å komme hjem og være zombie resten av dagen, hver eneste dag fordi jeg skulle "vise hvor flink" jeg var å jobbe fullt, ha stort ansvarsområde på jobb samt to små barn. Angrer på at jeg ikke fokuserte mer på kosen i småbarnstida men heller hvor flink/tøff/sprek/ryddig/strukturert/ perfekt jeg skulle ha alt til å være. Anonymkode: 93e30...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:23 #106 Del Skrevet lørdag kl 19:23 Jeg angrer på at jeg ikke hadde mer gi f holdning når jeg var ung og ga mer f og ikke bry meg om uvesentlige ting ,ønsker også jeg var litt tøffere og ikke sjenert Angrer på at jeg ikke gikk landbruk i stedet for mekaniker og at jeg ikke droppet ut av skolen Skulle ønske man viste det man vet når man ble eldre i tenårene så fornuft hadde kommet tidligere angrer overhode ikke på at jeg fikk barn selv om det har vært et styr for meg så er det de beste som har skjedd i mitt liv Anonymkode: 71847...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:00 #107 Del Skrevet søndag kl 14:00 Visse økonomiske disposisjoner, og noen valg ang. utdanning/yrke + noen damer som jeg ikke fikk pult. Anonymkode: 1f4a5...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå