Yvonne Skrevet 6. februar #101 Del Skrevet 6. februar Jeg angrer for det meste i livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #102 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 0.56): Angrer mest på veterinær utdanningen. Anonymkode: 73d86...2fe Hvorfor det? Anonymkode: 5164f...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #103 Del Skrevet 8. februar Angrer på at jeg fikk barn. Anonymkode: b9f59...505 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #104 Del Skrevet 8. februar Angrer på at jeg ikke takka ja til en jobb Anonymkode: d0ad9...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #105 Del Skrevet 8. februar Angrer på at jeg ikke bare dreit i å jobbe mens ungene var små. Angrer på at jeg slet meg ut på jobb for å komme hjem og være zombie resten av dagen, hver eneste dag fordi jeg skulle "vise hvor flink" jeg var å jobbe fullt, ha stort ansvarsområde på jobb samt to små barn. Angrer på at jeg ikke fokuserte mer på kosen i småbarnstida men heller hvor flink/tøff/sprek/ryddig/strukturert/ perfekt jeg skulle ha alt til å være. Anonymkode: 93e30...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #106 Del Skrevet 8. februar Jeg angrer på at jeg ikke hadde mer gi f holdning når jeg var ung og ga mer f og ikke bry meg om uvesentlige ting ,ønsker også jeg var litt tøffere og ikke sjenert Angrer på at jeg ikke gikk landbruk i stedet for mekaniker og at jeg ikke droppet ut av skolen Skulle ønske man viste det man vet når man ble eldre i tenårene så fornuft hadde kommet tidligere angrer overhode ikke på at jeg fikk barn selv om det har vært et styr for meg så er det de beste som har skjedd i mitt liv Anonymkode: 71847...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:00 #107 Del Skrevet søndag kl 14:00 Visse økonomiske disposisjoner, og noen valg ang. utdanning/yrke + noen damer som jeg ikke fikk pult. Anonymkode: 1f4a5...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:15 #108 Del Skrevet i går, 17:15 Angrer på at jeg ikke koste meg mer med små barn, jeg stresset og styrte med alt mulig, hva var poenget egentlig? Anonymkode: 983e1...1d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #109 Del Skrevet 12 timer siden At jeg "planla" og flytte utenlands i fire år før jeg tok steget. Burde bare dratt med en gang. At jeg gikk på universitetet. Har aldri brukt graden min. Anonymkode: c0bae...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #110 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At jeg "planla" og flytte utenlands i fire år før jeg tok steget. Burde bare dratt med en gang. At jeg gikk på universitetet. Har aldri brukt graden min. Anonymkode: c0bae...ba4 Faens og/å feil. Gikk litt fort. Anonymkode: c0bae...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #111 Del Skrevet 12 timer siden Min eneste anger er at jeg lot hunden løpe løs i skogen (utenfor båndtvang) etter en periode hun hadde hatt litt hoste. Hun forsvant for meg og vi fant henne død, hjertesvikt. Føler jeg kunne gitt oss mer tid sammen om jeg ikke lot henne løpe, men samtidig var hun i sitt ess og døde lykkelig der. Bare forferdelig sorg å miste henne. Andre valg har alle sammen ført meg til der jeg er nå, og jeg har et godt liv, så jeg angrer ingenting. Mye man skulle, kunne spart mer f.eks, men så har jeg kost meg for de pengene, så det var verdt det tenker jeg Anonymkode: 84e4c...b02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #112 Del Skrevet 12 timer siden Anger på at jeg ikke viste mer hvor glad jeg var i faren min og fortalte ham hvor stor pris jeg satte på ham. Jeg var for ung, for lite empatisk og for lite reflektert og plutselig falt han død om. Anonymkode: 06f6c...253 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #113 Del Skrevet 12 timer siden Jeg skulle ønske jeg begynte å spare mer seriøst tidligere. Skulle ønske jeg hadde slike mål som du har, tidligere i livet. Jeg var mest opptatt av reising, og forbruk, de første årene jeg jobbet, og skulle spart mye mer. Nå synes ikke jeg nødvendigvis at reiser gir det helt store, når det kommer til stykket. Jeg synes du er fornuftig! Men bare vit at det kan være vrient å spare såpass mye som du ser for deg, slik at du kan jobbe redusert om noen pr, og samtidig ha ok hus og jevnlig ferie. Det kommer litt an på hvor du bor. Jeg bor i Oslo, og en lege/overlege-lønn gir ikke den frihet du beskriver. Mulig du må gi avkall på noe av det. Hvis du ikke kommer på noe lurt du finner opp, eller starter et foretak som lykkes veldig. Anonymkode: 104f8...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 11 timer siden #114 Del Skrevet 11 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 21.11): Heisann! Jeg er litt filosofisk i kveld og sitter her og «planlegger livet». Jeg er snart ferdig utdannet lege og gleder meg som bare det til å bli ferdig med det kapittelet og flytte hjem til hjembyen igjen, og endelig starte livet mitt. Her er mine store (kanskje urealistiske?) mål: - vil finne meg en partner og få 2 barn - vil trene og holde meg i form - vil kjøpe et stort, fint hus - vil ha mulighet til å dra på ferie minst 2 ganger i året - vil ha noen investeringer på siden som jeg kan tjene gode penger på - vil tjene opp nok penger til at jeg om noen år kan jobbe redusert (60-80%) og likevel ha god rå fordi resten av pengene kommer fra avkastning av investerte penger Er jeg alt for optimistisk her? Forventer så klart ikke å få til alt de første årene, men etter hvert. Har dere gjort noen valg i livet som dere er veldig glad for at dere gjor? Eller noe dere angrer på som dere ville gjort annerledes? Anonymkode: 5164f...425 Det er noe med disse ønskene som ikke klinger helt bra. De handler jo nesten kun om økonomi. Det er ikke egentlig noe galt med ønskene heller, men jeg bare kjente i magen at det var noe rart med det. Kanskje fordi det er en lege som aller helst vil bli rik og jobbe lite? Eller bare fordi det er en ung jente som tror livet handler om å checke av bokser? Eller fordi hun tror det er en selvfølge at hun blir lykkelig gift og får to friske barn? Jeg håper hun blir det, og får det, men synes det er noe rart med at det er mest penger hun tenker på når hun filosoferer. Men mulig hun bare ordla seg sånn, og at hun egentlig bare drømmer om masse tid med barna sine. Jeg angrer ikke på noe, selv om jeg har gjort noen feil. Eller jo, jeg skulle ønske jeg dro på folkehøyskole et år da jeg var tenåring! Men jeg sover ikke dårlig pga at det, altså. K 50. Endret 11 timer siden av Ulla Ullsokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå